رونالدو از هدفش در منچستریونایتد می‌گوید/ کریس چند سال در اولدترافورد خواهد بود؟

0

ساتین –

کریستیانو رونالدو در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات با امضای قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو از یوونتوس جدا شده و به بار دیگر منچستریونایتد پیوست. این بازیکن در آستانه دومین شروعش با پیراهن منچستریونایتد که هفته آینده برابر نیوکاسل رقم خواهد خورد، گفتگویی را با وس براون، هم تیمی سابقش، انجام داده است.

براون مدعی شد که تجربه سابقش از کار با رونالدو به علاوه دستاوردهای اخیر این بازیکن پرتغالی مانند کسب عنوان آقای گلی در مسابقات سری A، کسب کفش طلای یورو ۲۰۲۰ و شکستن رکورد بیشترین گل زده ملی در رده مردان به او این باور را داده که شماره ۷ بازگشته به جمع شیاطین سرخ می‌خواهد بار دیگر خودش و توانایی‌هایش را با پیراهن این تیم ثابت کند.

رونالدو که بسیار مصمم به نظر می‌رسد می‌گوید: «من به همین خاطر اینجا هستم. من برای تعطیلات به اینجا نیامدم. همانطور که به شما گفتم، قبلا همه چیز خوب بود، ما جام‌های مهمی کسب کردیم و من این پیراهن را سال‌ها پیش بر تن داشتم اما اینجا هستم تا دوباره پیروز باشم. من و هم‌تیمی‌هایم توانایی این کار را داریم. من آماده هستم تا شروع کنم. این شانس خوبی برای من، هواداران و باشگاه است تا یک قدم به پیش برویم. من آماده هستم و فکر می‌کنم که در سه یا چهار سال آینده همچنان یکی از بازیکنان بزرگ میدان خواهم بود.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ