ستاره‌هایی که با تیم جدید به میدان می‌روند/ هفته اولین‌ها

0

ساتین –

روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات تابستان امسال همراه شد با وقفه در لیگها به خاطر بازیهای ملی و به همین دلیل بسیاری از ستاره هایی که تیم خود را عوض کردند، شروع کارشان در تیم های جدید به تاخیر افتاد.

از امروز اما لیگها زندگی دوباره خود را از سر می گیرند و البته هیجان ویژه این هفته از مسابقات در این است که چهره هایی جدید را در تیم هایی جدید برای اولین بار خواهیم دید.

کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمن  جزو فوق ستاره هایی بودند که بعد از مدتها به تیمهای سابق خود برگشتند و حالا بسیاری از هواداران فوتبال مشتاقانه منتظر دیدن آنها در دوره جدید فعالیتشان هستند. به جمع بازیکنان تازه جا به جا شده البته می‌توان لیونل مسی را هم اضافه کرد که با اینکه دقایقی برای پاری سن ژرمن به میدان رفته اما هنوز به طور ثابت در ترکیب این تیم و درکنار نیمار و امباپه قرار نگرفته تا یکی از هیجان انگیزترین خطوط هجومی دنیا را تشکیل دهد.

گریزمن در خانه

یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تابستان پرهیجان امسال، بازگشت آنتوان گریزمن به اتلتیکو مادرید بعد از شکل گیری یک دومینو از اتفاقات عجیب بین چهار باشگاه چلسی، اتلتیکو، بارسلونا و سویا بود. ستاره ۳۰ ساله فرانسوی حالا آماده است تا در بازی فردا مقابل اسپانیول، با تمام توان برای روخی بلانکو بجنگد تا بتواند دوباره جایگاه خود را بین هواداران متعصب این تیم به دست بیاورد.

کاماوینگا وارد می شود

رئال برای خرید ادواردو کاماوینگا، ستاره جوان فرانسوی تلاش زیادی کرد و در نهایت این تابستان به هدف خود رسید تا کمی از تلخی ماجرای نرسیدن به کیلیان امباپه کاسته شود. حالا نوجوان ۱۸ ساله اما با استعداد فرانسوی به مادرید آمده و بعد از اینکه در روز چهارشنبه معارفه او انجام شد، می تواند یکشنبه شب در دیدار مقابل سلتاویگو برای رئال مادرید اولین بازی خود را انجام دهد.

کریستیانو رونالدو، عالیجناب سرخپوش

فوق ستاره پرتغاللی دوباره به لیگ برتر انگلیس برگشته و دوباره پیراهن شماره ۷ منچستریونایتد را بر تن خواهد کرد. یونایتد امروز به مصاف نیوکاسل می رود و هواداران فوتبال می توانند این بازی را از طریق تلویزیون و انگلیسی ها با حضور در ورزشگاه تماشا کنند. خیلی ها برای خرید بلیت این بازی حاضر به پرداخت هزینه سنگین شده اند تا در روز بازگشت رونالدو به انگلیس، در ورزشگاه حضور داشته باشند.

لوکاس پرس در ختافه

لوکاس پرس در فوتبال اسپانیا از تیم الاوس جدا شد و به الچه پیوست و دوشنبه می تواند در زمین ختافه به میدان برود. او البته تنها بازیکنی نیست که اولین بازی خود را برای الچه انجام می دهد. خاویر پاستوره ، بازیکن کهنه کار آرژانتینی نیز بعد از پایان دادن به قراردادش با رم، آماده است تا برای الچه به میدان برود.

سائول آبی پوش 

یکی دیگر از انتقالهای عجیب تابستان امسال، رفتن سائول نیگس از اتلتیکو مادرید به چلسی در روزهای پایانی نقل و انتقالات بود. او باید با هافبکهایی مثل انگولو کانته، جورجینیو و متئو کواچیچ در خط میانی آبی پوشان لندنی مبارزه کند تا بتواند جای خود را در ترکیب تیم به دست بیاورد. اما در هر صورت سائول این چالش را پذیرفته و این شانس را دارد که امروز اولین بازی خود را برابر استون ویلا انجام دهد.

بیرین در بتیس

هکتور بیرین مدافع سابق آرسنال، تابستان امسال از تیم لندنی بحران زده جدا شد و به اسپانیا رفت تا برای رئال بتیس بازی کند. او بسیار هیجان زده است که هرچه زودتر دوره جدید فوتبالی خود را در تیم جدیدش شروع کند اما برای این کار باید تا دوشنه شب منتظر بماند، زمانی که بتیس رو در روی گرانادا قرار می گیرد.

شکودران مصطافی

مصطافی هم یکی دیگر از بازیکنان سابق آرسنال است که راه لالیگا را در پیش گرفت. البته او بعد از آرسنال مدت کوتاهی در شالکه بازی کرد و تابستان امسال، لوانته را برای چالش جدید فوتبالی خود انتخاب کرد. مصطافی با انتخاب پیراهن شماره ۱۳ لوانته شروعی جنجالی در این تیم داشت و حالا می تواند امشب در بازی با رایووایکانو برای اولین بار برای تیم جدید خود به میدان برود.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ