گزارش زنده/ ترکیب استقلال تاجیکستان و پرسپولیس اعلام شد

0

پایگاه خبری فوتبالی- نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر این تورنمنت باید از سد حریفی مرموز عبور کند.

به گزارش فوتبالی، طی چند وقت اخیر بارها و بارها به این نکته اشاره شده که استقلال تاجیکستان برای آنکه بتواند از سد پرسپولیس بگذرد، در چند وقت اخیر خودش را مخفی کرده و هیچ اطلاعاتی از این تیم به بیرون درز نکرده است. موضوعی که یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی امشب هم درباره آن صحبت کرده و گفته که اطلاعاتش از این تیم، فقط مربوط به بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان است و حالا باید دید تجربه بازیکنان پرسپولیس می‌تواند در بازی امشب به نفع یحیی و تیمش تمام شود یا نه.

آشنایی با حریف پرسپولیس: استقلال تاجیکستان، شگفتی رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا بوده و در گروهی که الهلال عربستان در آن حضور داشت، توانست به عنوان تیم صدرنشین، راهی مرحله حذفی شود. کار بزرگ این تیم در مرحله گروهی، پیروزی ۱-۴ مقابل الهلال بود.

استقلال تاجیکستان که قهرمان ۷ فصل اخیر لیگ کشورش محسوب می‌شود، در حالی میزبان پرسپولیس خواهد بود که در پایان هفته هفدهم رقابتهای لیگ تاجیکستان، با ۴۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌اش است. این تیم در ۱۷ بازی قبلی‌اش در لیگ تاجیکستان، ۵۳ گل زده و فقط ۷ گل خورده است.

سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

استقلال تاجیکستان – پرسپولیس ساعت ۱۹.۳۰

ترکیب استقلال تاجیکستان

مخر الدین حسنوف، الکسی لارین، زوئیر جورابوئف، وحدت هانانوف، احتام نظروف، امیر بک جورابوئف، علیشهر جلیلوف، منوچهر صفروف، اسلام زویروف، منوچهر جلیلوف، رستم سویروف 

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی

۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش زنده/ ترکیب استقلال تاجیکستان و پرسپولیس اعلام شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ