بنزما:«وینیسیوس جوان اما باتجربه است؛ توپ طلا؟ من هم مثل بقیه می خواهم آن را ببرم»

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل اینتر شرکت کرد.

شروع خوب فصل:” رازی وجود ندارد. این حاصل تلاش روزمره است. از نظر بدنی و ذهنی مراقب خودم بودم. از ابتدا تا پایان فصل همین است. حی خسلی خوبی دارم. سخت تلاش می کنم و مشهود است.”

وابستگی به بنزما:” تیم قدرتمندی داریم. سعی می کنم مثل همیشه به تیم کمک کنم و گل بزنم و پاس گل بدهم. می خواهیم چیزی را کسب کنیم اما این مربوط به کل تیم است.”

خط حمله کنونی و مثلث بی بی سی:” نمی دانم آیا می توان برابریک رد یا نه. آن مربوط به دورانی دیگر و بازییکنانی دیگر است. کاری که با بیل و رونالدو کردیم دیگر تمام شده است. گلهای زیادی زدیم. آن مثلث همیشه در یادها می ماند. ادن و وینیسیوس دو بازیکن عالی هستند. با گل و پاس گلهایشان به تیم کمک می کنند. ببینیم چه می شود.”

امباپه:”می دانیم که چه بازیکنی است اما فعلا روی بازی تمرکز داریم. در این باره خیلی صحبت کردیم.”

توپ طلا:” خواب را از من نمی گیرد. این رویای همه بازیکنان است اما کاری که با تیمم می کنم از همه چیز مهمتر است. اگر بتوانم برای بردن جامها کمک کنم، همین کار را می کنم. لیاقت حضور در این سطح را دارم. توپ طلا را هر کسی می خواهد.”

وینیسیوس:” بازیکن جوانی است اما تجربه دارد و با گلها و سرعتش خیلی به ما کمک می کند. همیشه حامی او هستم و اگر بتوانم کمکی به او بکنم، می کنم. بازیکن خوبی است.”

دست بانداژ شده:” یک بار جراحی کردم. بعد از آن باید چند ماه متوقف می شدم اما می خواستم بازی کنم. نمی توانم برای جراحی کرردن توقف کنم. به همین خاطر با انداژ بازی می کنم.”

رئال مادرید جزء مدعیان چمپیونزلیگ نیست:” از نظر من چمپیونزلیگ پرفشارترین تورنمنت است. همه تیم ها قدرتمندتر می شوند. فوتبال کنونی یازده به یازده است. هر تیمی می تواند آن را ببرد. تیم هایی هستند که شانس بیشتری داشته باشند اما خیلی از اوقات دقت کافی را ندارند. تیم خوبی داریم. برای بردن این چمپیونزلیگ می جنگیم.”

مشکلات دفاعی:” مشکل مهاجمان وجود ندارد. این مربوط به کل تیم است. درون زمین حضور داریم .سعی می کنیم برنده شویم. تلاش می کنیم گل نخوریم و گل بزنیم. در هر تمرین این را می بینید.”

انتقادهایش از وینیسیوس:” درون زمین خوب تلاش می کنم، گل می زنم و در خدمت تیم هستم.”

همان تیم یک سال پیش را دارید:”چمپیونزلیگ خاص است. همه تیم ها می توانند آن را ببرند. ما روی خودمان تمرکز داریم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بنزما:«وینیسیوس جوان اما باتجربه است؛ توپ طلا؟ من هم مثل بقیه می خواهم آن را ببرم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ