باز شدن راه برای میگل گوتیرز؛ فقط ناچو را به عنوان رقیبش دارد

0

رئال مادرید نیوز : اگر پستی باشد که رئال مادرید در موردش خیالش راحت است، پست دفاع چپ است. فرلاند مندی، مارسلو، ناچو، آلابا و میگل گوتیرز بازیکنانی هستند که در صورت لزوم می توانند در این پست بازی کنند و هر کدام می توانند خیال آنچلوتی را راحت کنند.

در حال حاضر مارسلو و مندی مصدوم هستند که به نظر می رسد که دو تا سه هفته دیگر همچنان غایب باشند. از سویی آنچلوتی تصمیم گرفته از آلابا در پست دفاع میانی استفاده کند. بدین ترتیب به نظر می رسد که ناچو و میگل گوتیرز دو گزینه نهایی کارلتو در این پست هستند. در حقیقت به نظر می رسد که میگل، جواهر ۲۰ ساله آکادمی رئال مادرید در شروع پیش فصل فرصت خوبی دارد تا بدرخشد و خودی نشان بدهد.

ناچو در مقابل اینتر در پست دفاع چپ بازی کرد اما احتمالا در بازیهایی که رئال به تفکر هجومی بیشتری نیاز داشته باشد شانس میگل بیشتر است چرا که این محصول آکادمی در حملات به شدت زهردار است. میگل در این فصل ۱۷۱ دقیقه در دو بازی در تیم بزرگسالان داشته است. و فصلگ ذشته نیز ۳۱۴ دقیقه در تیم زیدان داشت که نمایش های خوبی داشت. میگل در نیمه اول بازی هفته گذشته مقابل سلتا خوب نبود اما در نیمه دوم اعتماد به نفسش را به دست آورد و پاس گل داد. به نظر می رسد که این بازییکن با ادامه روندش شانس زیادی دارد تا با اتمام قرارداد مارسلو در پایان فصل بتواند فصل بعد هم در تیم بزرگسالان رئال باشد و رئال را از خرید در این پست بی نیاز کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

باز شدن راه برای میگل گوتیرز؛ فقط ناچو را به عنوان رقیبش دارد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ