سریال پلیسی «راز یک پرونده» آماده پخش است

0

سریال «راز یک پرونده» به کارگردانی شهرام قدیری به سفارش اداره هنری معاونت کل نیروی انتظامی ناجا تولید شد.

هفته نیروی انتظامی مهدی امینی‌خواه شهرام قدیری شبکه یک سیما شبکه یک سریال های در حال ساخت سریال شبکه یک سریال راز یک پرونده سریال تلویزیونی زمان پخش سریال شبکه یک بازیگران سریال راز یک پرونده اداره هنری معاونت کل نیروی انتظامی (ناجا) اخبار فیلم و سریال
سریال راز یک پرونده به کارگردانی و تهیه‌کنندگی شهرام قدیری آماده پخش شد.

این سریال با نام قبلی «وسوسه» و «بازپرس» به سفارش اداره هنری معاونت کل نیروی انتظامی (ناجا) تولید شده است و مجری طرح آن سروش سیماست.

مهدی امینی‌خواه ، سیاوش قاسمی، رامین راستاد، افشین سنگ‌چاپ، سلمان فرخنده، وحید شیخ‌زاده، و… از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

شنیده‌های خبرنگار موج حاکی از آن است که «راز یک پرونده» قرار است از شبکه یک سیما پخش شود و احتمالا در هفته نیروی انتظامی روی آنتن می‌رود.

برخی از عوامل این پروژه عبارتند از مشاور کارگردان: حمیدرضا رفائی، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: سجاد رعیت، مدیر تصویربرداری: محمدرضا اصغری، مدیر صدابرداری: فرزان معاونیان، طراح چهره‌پردازی: دانیال شعاعی، منشی صحنه: ملینا رضایی، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری، عکاس: پیام نصیری، مشاور انتظامی: رضا غلامی، مدیر تولید: سحر حاتمی، مشاور تهیه: صادق حسنی و مدیر تدارکات: مهرداد بابایی.

منبع : خبرگزاری موج

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ