سریال راز یک پرونده چند قسمت است؟ (بازیگران)

0

بازیگران سریال راز یک پرونده با ساعت پخش و تکرار و تعداد قسمت ها

این مجموعه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی شهرام قدیری است و در آن مهدی امینی خواه، سیاوش قاسمی، رامین راستاد، افشین سنگ‌چاپ، سلمان فرخنده، وحید شیخ‌زاده ایفای نقش کرده اند.

“راز یک پرونده” ۷ قسمت دارد که از شب ۱۷ مهر تا جمعه ۲۳ مهر هر شب پس از بخش خبری ساعت ۱۹ به مدت ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد و بنفش، باران، جایزه بزرگ ، رد خون، سیاه چاله، ژن خوب و وسوسه نام اپیزودهای این مجموعه هستند.

سریال شبکه یک سریال راز یک پرونده جدول پخش شبکه یک بازیگران سریال راز یک پرونده اخبار فیلم و سریال

خلاصه داستان

مواد مخدر صنعتی جدید، آدم ربایی، مفاسد اقتصادی و کلاهبرداری از طریق تماس تلفنی تحت عنوان برنده شدن در مسابقه، از محورهای “راز یک پرونده” است.

این سریال در ابتدا با نام‌های «وسوسه» و «بازپرس» مقابل دوربین شهرام قدیری رفته بود، اما پس از مدتی اسم آن تغییر یافت و با نام «راز یک پرونده» به تلویزیون معرفی شد.

مجموعه راز یک پرونده به سفارش اداره هنری معاونت کل نیروی انتظامی ناجا تولید شده و مجری طرح آن سروش سیما است.

مواد مخدر صنعتی جدید، آدم ربایی، مفاسد اقتصادی و کلاهبرداری از طریق تماس تلفنی تحت عنوان برنده شدن در مسابقه، هم از محور‌های مجموعه تلویزیونی راز یک پرونده هستند.

همچنین داستان‌های هر اپیزود سریال به بخشی از حوزه فعالیت نیروی انتظامی، چون پلیس امنیت اقتصادی، پلیس یگان ویژه، پلیس راهور ناجا، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی و… می‌پردازد.

به گفته کارگردان سریال، قسمت‌های مختلف راز یک پرونده، براساس پرونده‌های واقعی پلیس ساخته شده و در هر قسمت اشاراتی به سختی‌ها و پیچیدگی‌های هر پرونده دارد.

شهرام قدیری درباره اینکه سریال راز یک پرونده شخصیت ثابت و کلیدی مانند افسر آگاهی یا کارآگاهی دارد؟ گفته است که چنین شخصیتی به عنوان حلقه وصل نداریم. هر قسمت یک فیلد جداگانه‌ای دارد؛ و ما در پخش تلویزیونی، هفت فیلم مستقل خواهیم داشت.

او همچنین درباره اینکه موضوعات این پرونده‌ها به خواست او انتخاب‌شده است یا اصرار معاونت ناجا، گفته که «ناجا در این امر و انتخاب موضوع دست ما را کاملاً باز گذاشته بود. حتی پرونده میلاد حاتمی و شاخ‌های مجازی را نیز پیش رویمان قراردادند، اما، چون چندان علاقه‌ای به این‌گونه پرونده‌ها نداشتم آن‌ها را نپذیرفتم.»

به گفته تهیه کننده و کارگردان این سریال، مجموعه راز یک پرونده در کل ۲۴۵ دقیقه است؛ که متشکل از هفت قسمت ۳۵ دقیقه‌ای می‌شود؛ و در بازه زمانی ۲۵ روزه نیز ساخته‌شده است.

سریال شبکه یک سریال راز یک پرونده جدول پخش شبکه یک بازیگران سریال راز یک پرونده اخبار فیلم و سریال

عوامل سریال

عوامل این پروژه عبارتند از: مشاور کارگردان حمیدرضا رفاهی، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی سجاد رعیت، مدیرتصویربرداری محمدرضا اصغری، مدیر صدابرداری فرزان معاونیان، طراح چهره‌پردازی دانیال شعاعی، منشی صحنه ملینا رضایی، طراح صحنه و لباس شهرام قدیری، عکاس پیام نصیری، مشاور انتظامی رضا غلامی، مدیر تولید سحر حاتمی، مشاور تهیه صادق حسنی و مدیر تدارکات مهرداد بابایی.

مجموعه “راز یک پرونده” در مرکز سروش و به سفارش اداره کل امور هنری معاونت اجتماعی ناجا تولید شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ