کاماوینگا پررنگ تر می شود؛ نقش کلیدی در سه بازی اخیر

0

رئال مادرید نیوز : ادواردو کاماوینگا سه هفته پیش به رئال مادرید ملحق شد اما سه بازی کافی بود تا هواداران بفهمند که اینده درخشانی پیش رویش است. ادواردو تا کنون فیکس نبوده  و همیشه به عنوان یار نیمکت نشین وارد زمین شده اما درخشان بوده است.

کاماوینگا در مقابل والنسیا در شرایطی وارد زمین شد که تیم از حریف پیش بود. کارلو جانشین مودریچ شد که نشانه هایی از خستگی بود. کاماوینگا در این بازی توپ را لمس می کرد، دفاع می کرد، به جلو حرکت می کرد و به ندرت توپ لو می داد. کاماوینگا بر خلاف دو بازی قبلی گل یا پاس گل نداشت اما حضورش برای کنترل بازی برای رئال مادرید مهم بود. رئال باید بازی را در اختیار می گرفت تا گل بزند و جلوی شکست را بگیرد و نقش ادواردو مهم بود.

کاماوینگا درون زمین خودش را بیشتر و بیشتر ثابت می کند. پس از گلزنی مقابل سلتا و دادن پاس گل مقابل اینتر، ادواردو در مستایا نیز شب درخشان دیگری را داشت.فیکس شدن ادواردو مشکل است چرا که رقبای سرسختی نظیر مودریچ، کاسمیرو و والورده را دارد و کروس هم در حال ریکاوری از مصدومیتش است اما بازیکن فرانسوی فعلا از بازیکنانی نظیر ایسکو و اسنسیو جلوتر است. در حقیقت همین ۵۷ دقیقه کاماوینگا درسه بازی اخیر کافی است تا بدانیم که بازیکن مهمی در رئال مادرید خواهد بود و با این روند می تواند آینده بزرگی پیش رویش داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کاماوینگا پررنگ تر می شود؛ نقش کلیدی در سه بازی اخیر

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ