اثربخشی سبک پینتوس: مصدومیت ها کم نشده اما تیم تا آخرین لحظه می جنگد

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید فقط به دو دقیقه نیاز داشت تا در مقابل والنسیا کامبک بزند و بازی باخته را با برد عوض کند. در ابتدا وینیسیوس این کار را کرد و بعد از آن نوبت بنزما بود که کار را تمام کند. جدا از کیفیت نکته مهم این بود که رئال مادرید تا آخرین لحظه از نظر بدنی کم نیاورد، اتفاقی که پیش از این در مقابل اینتر هم تکرار شده بود. در حقیقت هر چند که رئال مادرید در عرض چهار روز دو بازی پرفشار داشت اما از پس هر دو بازی بر آمد و توانست به حریف غلبه کند.

در حقیقت رئال مادرید آنچلوتی در این فصل اکثرا در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بوده است. چهارده تا از شانزده گل فصل رئال در نیمه دوم ثبت شده است، نکته ای که به وضوح ثابت می کند که آماده سازی بدنی رئال مادرید جواب داده است.

آنتونیو پینتوس بدنساز رئال مادرید در این فصل به تیم برگشت و هر چند که حجم مصدومان رئال مادرید همچنان بالاست (در مستایا شش بازییکن به علت مصدومیت حضور نداشتند) اما شرایط بدنی بازیکنانی که در تیم حضور دارند بسیار خوب به نظر می رسد. در حقیقت رئال مادرید شرایط بدنی خوبی دارد و به نظر می رسد که تمرینات پیش فصل خیلی خوب بوده است. رئال مادرید در اولین بازی فصل در مقابل آلاوز هر چهار گلش را در نیمه دوم زد، در مقابل لوانته در نیمه دوم کامبک زد و شکست را با تساوی عوض کرد و در مقابل بتیس و سلتا نیز پیروزی ها در نیمه دوم ثبت شدند.  در دو بازی اخیر مقابل اینتر و والنسیا نیز رئال در دقایق پایانی توانست پیروزی خود را تثبیت کند.

البته با بازگشت تدریجی مصدومانی نظیر کروس و مندی جای استراحت برای بازیکنان باتجربه بیشتر خواهد شد. به طور مثال رئال باید چهارشنبه مقابل مایورکا بازی کند و سه روز بعدش به مصاف ویارئال می رفت و به همین خاطر استراحت دادن به برخی بازیکنان اجتناب ناپذیر است و جوان هایی مثل رودریگو و کاماوینگا می توانند بالاخره تجربه فیکس شدن را داشته باشند اما در هر صورت به نظر می رسد که عملکرد پینتوس موثر بوده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

اثربخشی سبک پینتوس: مصدومیت ها کم نشده اما تیم تا آخرین لحظه می جنگد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ