اگر کاماوینگا فیکس شود، جای چه کسی بازی کند؟

0

رئال مادرید نیوز : ادواردو کاماوینگا شروع خوبی در رئال مادرید داشته است. کاماوینگا در سه بازی اخیر به عنوان یار نیمکت نشین وارد زمین شده است که در همه بازیها اثرش را گذاشته است. در حقیقت رقابت برای او خیلی سخت است چرا که کاسمیرو، مودریچ  و والورده هافبک های بی نظیری هستند.

آنچلوتی حالا به فیکس شدن کاماوینگا فکر می کند اما سوال این جاست که در چه پستی و به جای چه کسی بازی کند. بر اساس نقش کاماوینگا در سه بازی اخیر می توان در این زمینه گمانه زنی هایی داشت. در حقیقت به نظر می رسد که آنچلوتی روی این بازیکن به عنوان هافبک میانی حساب می کند و اعتقادی به حضورش در پست هافبک دفاعی ندارد. کاماوینگا در اولین حضورش مقابل سلتا به جای هازارد وارد زمین شد و جلوتر از کاسمیرو و والورده وبازی کرد. او مقابل اینتر جانشین مودریچ شد و باز هم جلوتر از کاسمیرو و والورده بود و در مقابل والنسیا جانشین کاسمیرو شد.

در حقیقت اگر قرار باشد که کاماوینگا در ترکیب قرار بگیرد، شاید آنچلوتی سیستم را به چهار هافبک تغییر بدهد و از او در کنار کاسمیرو، مودریچ، والورده استفاده کند و شاید هم او را به جای یکی از این چهار هافبک استفاده کند.البته همچنان یکی از ابهامات این است که اگر کاسمیر بخواهد استراحت کند، چه اتفاقی رخ می دهد. والورده ، الابا یا بلانکو از کاستیا و همچنین کاماوینگا قابلیت حضور در پست هافبک دفاعی را دارند. آنچلوتی در دوره اولش تجربه استفاده از سیستم ۲-۴-۴ را هم داشت. گزیینه دیگر این است که کاماوینگا جانشین والورده شود و نقشی مشابه هافبک اروگوئه ای را داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

اگر کاماوینگا فیکس شود، جای چه کسی بازی کند؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ