آنچلوتی:«نتیجه در اولویت است اما با بازی زیبا بردن راحت تر است»

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد بازی مقابل مایورکا صحبت کرد.

روحیه تیمی:” با این رفتار همیشه شرایط خوب پیش می رود. تیم کیفیت دارد… اما این روحیه بنیان نتایجی است که کسب کردیم. همیشه تا آخرین لحظه می جنگیم.”

بحران بارسا و مشکلات کومان:” بر اساس تجربه ای که دارم، هر تیمی دیر یا زود مشکلاتی پیدا می کند. حالا شرایط خوب پیش می رود و مربی باید مشکلات را حل کند. همین و بس.”

تغییرات در ترکیب:” ببینیم چه می شود. به برخی تغییرات فکر می کنم. قطعا آماده خواهیم بود.”

سبک بارسا و توصیفی از رئال مادرید:” سوال مشکلی است. به زمان نیاز است تا توضیح بدهم. باید تاریخچه و سنت هر باشگاه ، استیل بازیکنان، کیفیت و تاریخچه شان را در نظر بگیریم.”

شرایط بازیکنان:”همه بازیکنان می دانند که چه نظری دارم. ساختن یک ترکیب خیلی مشکل است. شاید خوشحال نباشم اما این کاملا عادی است. طبیعی نیست که بازی نکند. در مورد ایسکو نیز همین طور است یا یوویچ. آسنسیو خوب تمرین می کند، ایسکو و یوویچ هم همین طور و این را دوست دارم. هر چقدر مشکلات بیشتر باشد جدیت بیشتر است. دقایق بیشتری خواهیم داشت. یوویچ ده دقیقه مقابل والنسیا بازی کرد و مهم بود. ایسکو هم همین طور. حس و حال تیم را عوض کردند.”

تفاوت آنچلوتی با دوره اولش در رئال مادرید:” بازیکنان متفاوتی با بازیکنانی هستند که قبلا داشتم. سبک این بازییکنان را می شناسم، یاد می گیرند، جایگیری خوبی درون زمین دارند. باشگاه را خیلی بهتر می شناسم.”

برای وینیسیوس خوب شد که امباپه نیامد؟” وینی پخته تر شده و اعتماد به نفس بهتری دارد و اگر بازیکن دیگری می آمد هم همین بود و مشکلی نبود.”

اتلاف وقت:”مسئله رایجی در همه لیگ هاست. حقیقت این است که مشهود است که در اسپانیا همه برخوردها سوت زده نمی شود و این خوب است.”

زیبا بازی کردن یا بردن؟” بردن در اولیت است اما اگر خوب بازی کنی شاسن بیشتری برای آن داری. اما باید خوب بازی کنی. باید خوب دفاع کنی. تعادل کلیدی است تا با توپ و بدون توپ خوب باشی.”

تیم از چه نظر می تواند بهتر شود؟” در دفاع خوب کار می کنیم اما باید تلاش کنیم تا در حملات بیشتر پرس کنیم. این طور نیست که همیشه بلوک منسجمی باشیم. گاهی باید به دنبال فرصتی باشیم تا از جلوتر دفاع کنیم و هافبک ها و مهاجمان کمک کنند. باید از این لحاظ بهتر شدیم چرا که در بازی با والنسیا از این لحاظ خوب نبودیم.”

ذهنیت کاماوینگا:” همه چیز برای بازی در رئال را دارد. خیلی جوان است، شاد است، با دیگران صحبت می کند. سعی می کند که اسپانیایی یاد بگیرد. نشاط جوانی ار دارد.”

دفاع توپ:” گاهی با سه بازیکن می توان دفع کرد و گاهی با دو بازیکن. به شرایط هر بازی بستگی دارد.

پست کاماوینگا:” با او صحبت کردم. بیشتر به عنوان هافبک میانی بازی کرده اما کیفیتش را دارد تا جلوتر بازی کند و یک هافبک میانی کامل است که می تواند در همه پست های خط هافبک بازی کند.”

رابطه با باشگاه:” در این لحظه خیلی خوب است. لحظات کم و بیش درخشانی دارد و با توجه به اهمیتی که در این باشگاه دارد، نقش مهمی دارد و باشگاه و هواداران او را می شناسند و به نظرم همین اتفاق برای من رخ خواهد داد. در شرایط مشکل خوب کار می کند. زمانی که من را اخراج کردند هم مشکلی نبود و به خوبی آن را پشت سر گذاشتیم.”

کاماوینگا از  چه نظر می تواند بهتر شود؟” یک هافبک مدرن است که از نظر بدنی خیلی قدرتمند است. در این پست یک متخصص نیست چرا که می تواند در پت های زیادی بازی کند و حضور مهمی دارد چرا که خط هافبکی با تجربه بسیار زیاد را دارد.”

مصدومیت ها نگران کننده هستند؟”این موضوعی است که در همه تیم ها وجود دارد. این را در والنسیا هم دیدیم. باید با این مشکلات عادی کنیم. ترکیب بسیار کاملی دارد و مشخص است که مصدومیت ها ناراحت کننده است. حالا این مشکل برای کارواخال ایجاد شده اما در هفته آینده مارسلو، مندی، کروس و … برمی گردند. باید به آن عادت کنیم.”

جای بهتر شدن:”باید در بازیمان علی الخصوص در خط دفاع ثابت ایجاد کنیم. ۶۰-۷۰ درصد آماده هستیم و تا کنون خوب بوده ایم. پنج بازی خارج از خانه در استادیوم های مشکل داریم و نتایج خوبی گرفتیم و این نشان می دهد که این تیم شرایط خوبی دارد.”

هازارد را چطور می بینید؟” پس از بازی میلان خوب است. بازی خوبی داشت و باید شرایطش ر را بررسی کنیم. دقایق با کیفیت مهم است و کمیت مهم نیست.”

فوتبال بیشتر یا توپ بیشتر؟” هر دو. در اروپا جدیت مهم است و کیفیت با ثبات هم کلیدی است.”

وینیسیوس هم می تواند استراحت کند؟” بازیکن باانگیزه ایست. مشکلی از نظر خستگی ندارد. اما در سن ۲۰ سالگی می تواند دو بازی متوالی هم داشته  باشد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«نتیجه در اولویت است اما با بازی زیبا بردن راحت تر است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ