کری خوانی سنگین دروازه بان برای رونالدو و یونایتدی ها؛ تو چرا پنالتی را نمی زنی کریس ؟!

0

ساتین –

امیلیانو مارتینس دروازه بان آرژانتینی استون ویلا در جریان بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد، با فریاد از کریستیانو رونالدو می خواست که پشت ضربه پنالتی یونایتد بایستد.

منچستریونایتد در وقتهای تلف شده بازی ودر حالی که با یک گل عقب بود صاحب یک ضربه پنالتی مهم شد که برونو فرناندس پشت این توپ ایستاد و آن را از بالای تیر افقی به بیرون زد. جالب اینکه مارتینس بعد از بیرون رفتن ضربه فرناندس، رو به تماشاگران یونایتد و مقابل آنها با رقصیدن شادی کرد!

شیاطین سرخ با یک نمایش ضعیف دیگر سه امتیاز مهم را با تک گل کورتنی هاوس مدافع استون ویلا، از دست دادند. فرناندس که معمولا یا حتی می توان گفت همیشه بدون اشتباه ضربات پنالتی خود را تبدیل به گل می کرد این بار اشتباه کرد تا شب تیره اوله گنار سولشائر و یارانش تکمیل شود.

اما کسی که از این موقعیت نهایت لذت و استفاده را برد، دروازه بان ملی پوش و آرژانتینی استون ویلا یعنی مارتینس بود. او که در قهرمانی تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا هم نقشی ویژه داشت با کری خواندن هنگام پنالتی از رونالدو می خواست که او به جای فرناندس پشت توپ بایستد که البته سعی کرد به او بی توجه باشد و از صحنه پنالتی دور شد.

این کار مارتینس با اعتراض چند بازیکن یونایتد نیز همراه شد. این دروازه بان آرژانتینی اما بعد از پنالتی هم دست بردار نبود و این بار به سمت تماشاگران پشت دروازه که حامیان منچستریونایتد بودند برگشت و رو به آنها شروع کرد به انجام حرکات موزون با حالتی خاص!

اوله گنار سولشائر بعد از بازی از این رفتار مارتینس انتقاد کرد: «اصلا مدلی که بازیکنان آنها دور ضربه پنالتی آمدند و حرکاتی  که انجام دادند درست نبود. البته این کارها را درک می کنم اما نباید چنین حرکاتی در زمین انجام شود.»

مارتینس در جریان بازی نیمه نهایی کوپا آمریکا همراه با آرژانتین مقابل تیم ملی کلمبیا سه پنالتی را مهار کرد. صدای او  که قبل از یکی از پنالتی ها برای بازیکن حریف کری می خواند شنیده می شد: «هی، ببین. من می  دونم کجا می خوای بزنی. حتما توپت رو می گیرم. من قورتت می دم داداش. قورتت می دم داداش!»

لیونل مسی در جریان بازیهای کوپا آمریکا چند بار از امیلیانو تعریف کرد و از اعتمادی که همه اعضای تیم به او دارند، گفت.

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ