کلاس درس پین برای برادران مجیدی

0

پایگاه خبری فوتبالی- پست جدید فرزاد مجیدی در استقلال، نشان می دهد که فرزاد مجیدی می خواهد انجام دادن کارهای فنی در استقلال را جدی بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مجیدی که طی چند ماه گذشته به عنوان کمک سرپرست و مدیر اجرایی به استقلال کمک می‌کرد، حالا به عنوان جدیدترین عضو کادر فنی استقلال انتخاب شده و این فرصت را دارد که کنار برادرش روی نیمکت استقلال بنشیند. فرزاد مجیدی در مقطع آخری که پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود، هم به عنوان سرپرست استقلال روی نیمکت بود اما در کارهای فنی زیاد دخالت نمی کرد.

فرهاد مجیدی که نشان داده علاقه‌ای به شلوغ کردن کادرش ندارد و ترجیح می‌دهد با حداقل نفرات و آنهایی که مورد اعتمادش هستند، همکاری کند، کادرش را با حضور پین، صالح مصطفوی و برادرش بسته و البته که غلامپور و نوشادی هم به عنوان مربی گلرها و بدنساز به او کمک خواهند کرد اما حضور فرزاد مجیدی از این نظر که برادر فرهاد است قابل توجه است و شاید در صورت عدم موفقیت سوژه انتقادهایی هم بشود.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

فرزاد مجیدی در اولین تجربه مربیگری‌اش این فرصت را دارد تا بیشتر از گذشته با مربی‌ای معاشرت کند که سالها دستیار چزاره پراندلی بوده و رزومه قابل اعتنایی دارد و حالا گابریل پین – که به عنوان مغز متفکر کادر فنی تیم فرهاد مجیدی، مسئولیت سنگینی دارد – باید پیچ و خم‌های مربیگری را هم به فرهاد یاد دهد و هم به فرزاد و استقلال را تبدیل به تیمی کند که در لیگ بیست و یکم به دنبال جبران ناکامی‌هایش در چند فصل گذشته است.

 البته در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما آنطور که مشخص است همه امکانات و نفرات و کادر مدیریتی مدنظر فرهاد مجیدی فراهم شده تا او بتواند با آرامش کارش را پیش ببرد و بهانه‌ای در صورت عدم نتیجه‌گیری نداشته باشد.

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

کلاس درس پین برای برادران مجیدی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ