کنفرانس آلفرد شرودر : وقتی همه مصدومان برگردند ما یک تیم بسیار قدرتمند خواهیم داشت که برای جام ها میجنگد . فاتی ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – رونالد کومان به دلیل محرومیت اجازه حضور روی نیمکت بارسلونا در بازی امشب مقابل لوانته را نداشت . آلفرد شرودر دستیار کومان امشب روی نیمکت نشست . شرودر در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و از عملکرد تیم راضی بود .

فشار

بازی های زیادی انجام داده ایم و فقط همین یکی نیست . امروز چیزها خوب پیش رفت . لحظه ای عالی برای همه بود .

آنسو فاتی

میدانیم که او بازیکن بزرگی با ویژگی های فردی مورد نیاز ماست . از بازگشت دوباره او بسیار خوشحالیم .

آنسو فاتی

امروز ما فوتبال بسیار خوبی انجام دادیم و بازیکنان درگیرانه کار کردند . آماده بودن فاتی خیلی خوب است اما نباید بقیه بازیکنان را فراموش کرد زیرا آنها نیز بازی عالی انجام دادند که میتوان به گاویرا و نیکو اشاره کرد . هواداران نیز خیلی خوشحال بودند .

آیا آنها میتوانند آرزوی همه چیز ( جام ها ) را داشته باشند ؟

بله فکر میکنم اگر بازیکنانمان آماده باشند ما یک ترکیب فوق العاده خواهیم داشت و گزینه هایی داریم . الان باید مطمئن شویم که همه بهترین عملکرد خودشان را به نمایش میگذارند . به زودی پدری بازمیگردد و وقتی همه در دسترس باشند , ترکیب ما بسیار قوی خواهد بود .

گاویرا و نیکو گونزالس

آنها نشان دادند که بسیار خوب هستند و ما آنها را زیر نظر داشتیم . این اتفاق سال قبل برای ایلایکس موریبا افتاد . اگر بازیکنی خوب باشد حضور او تداوم خواهد داشت . ما با جوانان زیادی بازی کردیم . این آینده بارسلوناست . در چنین بازی هایی آنها رشد میکنند .

دفاع

میدانیم که بازی با بنفیکا اهمیت زیادی برای ما دارد و باید در دفاع خوب باشیم . ما روی آن بازی و بازی با اتلتیکو تمرکز خواهیم کرد .

شرودر افزود :

همه خوشحالند . از عملکرد راضی هستیم . به عنوان یک تیم کار کردیم . مالکیت زیادی داشتیم و فکر میکنم رختکن راضیست . ورود فاتی هم تاثیر داشت .

سرمربی بارسلونا کیست رونالد کومان کیست بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا آلفرد شرودر کیست

کنفرانس آلفرد شرودر : وقتی همه مصدومان برگردند ما یک تیم بسیار قدرتمند خواهیم داشت که برای جام ها میجنگد . فاتی ؟

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ