قالیباف در برنامه‌های شهرداری که شائبه انتخاباتی دارد حاضر نمی‌شود/ توضیحی درباره کارت‌های هواداری

0

پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره دلایل عدم شرکت این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در افتتاح پروژه اتوبان امام علی(ع) تهران، اظهار داشت: این مساله دو دلیل داشت؛ یکی پرهیز وی از هرگونه شائبه و برداشت تبلیغاتی از این برنامه و دیگر اینکه از قبل مقرر شده بود تبلیغات رسمی وی برای انتخابات یازدهم از خاک خوزستان قهرمان و از خرمشهر سرفراز، همزمان با سالروز حماسه بزرگ سوم خرداد آغاز شود.

وی با اعلام اینکه حتی قبل از آغاز مهلت رسمی تبلیغات انتخاباتی، آقای قالیباف برای جلوگیری از سوء برداشت‌ها از حضور در مراسمی نظیر افتتاح بوستان نهج البلاغه و کنگره استاد شهریار خودداری کرده بودند، ادامه داد: رعایت این ملاحظات مورد توجه آقای لاریجانی ریاست مجلس قرار گرفت و وی روز گذشته پروژه عظیم بزرگراه امام علی(ع) را در غیاب شهردار افتتاح کرد.

اسماعیلی در خصوص خبر صدور پنج میلیون کارت هواداران قالیباف در سراسر کشور و برنامه‌های ستاد حامیان مردمی وی، گفت: به دلیل کارنامه روشن و موفق آقای قالیباف، علاقمندان وی پر شمار بوده و در جای جای ایران اسلامی حضور دارند؛ آنها باور دارند که او «عمل» را بر «حرف» ترجیح می‌دهد و از نظر ما هم، کار موثرترین تبلیغ است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف ادامه داد: علاوه بر اینکه وی برای مردم یادگار همسنگران شهیدش است، مسئولیت در نیروی انتظامی و نیز شهرداری پایتخت او را نمادی از تلاش و عمل به وعده‌ها کرده است، به گونه‌ای که علاقمندان وی در تمام استان‌ها حتی بدون تماس با ستادهای استانی آماده کمک و همکاری هستند.

اسماعیلی همچنین گفت: آنچه برای برخی هواداران قالیباف در استان‌ها صادر شده، فرم کوچکی است که آنها برای تماس با ستادهای مردمی پر کرده‌اند و این درخواست ادامه دارد.

به گفته وی، قالیباف فردا (یکشنبه) با مردم استان‌های یزد و کرمان دیدار خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ