رئیس ستادهای مردمی قالیباف تشریح کرد: تبیین خط مشی و خطوط قرمز ستادهای قالیباف

0

رئیس ستادهای مردمی قالیباف در سفر به استان خراسان جنوبی خط مشی و خطوط قرمز ستادهای این کاندیدای ریاست جمهوری را اعلام کرد.

 «رضا شیران خراسانی» قائم‌مقام جمعیت «پیشرفت و عدالت ایران اسلامی» و رئیس ستادهای مردمی قالیباف روز گذشته با هدف تشکیل شورای راهبردی ستادهای مردمی استان خراسان جنوبی و دیدار با جمعی از ایثارگران و نخبگان به بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی سفر کرد.

سعید امینی‌نسب، دبیر استانی «جمعیت پیشرفت و عدالت خراسان جنوبی» با اشاره به سفر قائم مقام این جمعیت به استان خراسان جنوبی گفت: پس از حضور آقای شیران در استان و بحث و رایزنی بر سر تشکیل شورای راهبردی ستادهای مردمی استان خراسان جنوبی، در نهایت بعدازظهر روز گذشته این شورا با حضور چهره‌های مطرح اصولگرا و ایثارگران استان تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: در آینده‌ای نزدیک افراد حاضر در شورای راهبردی ستادهای مردمی استان خراسان جنوبی معرفی خواهند شد.

شیران در جمع اعضای شورای راهبردی ستادهای مردمی استان خراسان جنوبی به تبیین خطوط قرمز و خط مشی ستادهای مردمی قالیباف پرداخت و گفت: قالیباف در خط مقدم جبهه اصولگرایی قرار دارد و اصرار داریم ستادهای مردمی وی نیز در همین مسیر قدم برداشته و با این فکر عمل کنند؛ گفتمان اصولگرایی گفتمان اصیل ستادهای مردمی قالیباف است اما در عین حال پذیرای تمامی سلایق در ستادهای مردمی خواهیم بود و از توان تمامی گروه‌های زیر پرچم ولایت استفاده خواهیم کرد.

شیران خطاب به شورای راهبردی ستادهای مردمی قالیباف در استان خراسان جنوبی گفت: تأکید بر این است که ستادهای آقای قالیباف خط مشی عملکردی خود را سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار داده و در این راه جلوتر و عقب‌تر از ایشان حرکت نکنند.

قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به افزایش موج تخریب‌ها علیه قالیباف افزود: ما نیز اینگونه شایعات و تخریب‌ها را رصد کرده و تا جایی که از فضای اخلاق انتخاباتی خارج نشویم به آن‌ها پاسخ خواهیم گفت.

رضا شیران خراسانی، ادامه داد: همانطور که ذکر شد خط مشی ما را رهنمودهای مقام معظم رهبری تعیین می‌کند پس هرگز وارد فضای تخریب و بد اخلاقی نشده و قائل هستیم که با ارائه کارنامه روشن، برنامه‌ها و گفتمان آقای قالیباف می‌توانیم آرای مردم فهیم کشور را با ایشان همراه سازیم.

بر این اساس شیران در دیدار با جمعی از نخبگان دانشگاهی و ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به برخی از برنامه‌های قالیباف برای دولت یازدهم اظهارداشت: قالیباف در عمل اثبات کرده است که کار مردم باید به مردم سپرده شود و باید مردم را از مراجعات مکرر به ارگان‌های دولتی و انتظار طولانی مدت برای به نتیجه رساندن کارهایشان رها کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ