آغاز رسمی تبلیغات قالیباف از مسجد جامع خرمشهر

0

تبلیغات رسمی محمد باقر قالیباف برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا و همرمان با حماسه سوم خرداد از مسجد جامع خرمشهر آغاز خواهد شد.

پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف ضمن اعلام این خبر، افزود: انتخاب سالروز باز پس گیری و فتح خرمشهر برای آغاز رسمی فعالیت تبلیغاتی قالیباف، نشانگر این است که تحقق حماسه سیاسی در امتداد فرهنگ جهاد و حماسه فتح خرمشهر ممکن است.

پرویز اسماعیلی گفت: هدف رزمندگان در جبهه، فداکاری برای دین، میهن و مردم بود و لذا هنوز هم در موقعیت جهادی هستیم. در واقع این جهاد ادامه دارد و ما هنوز در جبهه ایم. چون دشمنی برخی بیگانگان گسترش و عمق بیشتری یافته، و خنثی کردن عزت مندانه این دشمنی ها محتاج مقاومت و البته تدبیر هوشمندانه است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بسیاری از مشکلاتی که گریبان مردم ما را گرفته، ناشی از سیاست بازی، شعار زدگی و بی تدبیری کسانی است که خود را می بینند و مردم را نمی بینند. برای برون رفت از این وضعیت هم، نیازمند کسی هستیم که نماد مدیریت جهادی در طول ۳۳ سال گذشته است و مردم وفاداری وی به آرمان انقلاب اسلامی و خدمت بی ادعا به هموطنان را باور دارند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: فرهنگ مدیریتی قالیباف حضور در وسط صحنه و حل مشکلات مردم است، چون امام راحل فرمودند که بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های انقلاب زنده بماند. متاسفانه طی سالهای اخیر برخی بر امور مردم مسلط شده اند که از حضور در صحنه های دفاع از مردم به بهانه های مختلف گریزان بوده اند و خوش نشینی در انقلاب را به هزینه کردن خود برای دفاع از ارزشها و خدمت به مردم ترجیح داده اند. این روند نباید ادامه پیدا کند.

اسماعیلی با اعلام اینکه “مردم ما هوشیارند و به کارنامه همه افراد آگاهند” ادامه داد: قالیباف همسنگر وفادار شهدای عزیزی چون همت، خرازی، برونسی و باکری هاست و آغاز تبلیغات او از مسجد جامع خرمشهر و روز سوم خرداد، یعنی اینکه او با مردم پیمان می بندد که همچنان به فرهنگ جبهه و جهاد و نیز خدمت بی ریا به مردم وفادار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال  که آیا قالیباف در مراسم افتتاح پروژه بزرگ امام علی (ع) حضور ندارد، افزود: درست است که پروژه امام علی (ع) یکی از بزرگترین پروژه های شهری اجرا شده در کشور است و گشایش زیادی در حمل  نقل شرق تهران ایجاد می کند، اما علاوه بر پرهیز از استفاده تبلیغاتی از این مراسم، ایشان ترجیح دادند مانند روز ثبت نام که بعد از پیمان با شهدای گمنام دفاع مقدس روانه وزارت کشور شدند، تبلیغات انتخاباتی خود را هم از فضای خاطره انگیز خوزستان قهرمان و با عطر جبهه و شهدا آغاز کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ