در تونل های ساخت و ساز ورزشگاه برنابئو چه می گذرد؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در حالی بازیهای خانگی را برگزار می کند که کاملا مشخص است که چیزی از طریق پرچم ها و نمادهای رئال مادرید پوشانده شده است. در حقیقت همه جرثقیل ها و کامیون های ساخت و ساز از طریق این پرچم ها مخفی شده اند تا در روزهایی که بازی برگزار نمی شود، ساخت و ساز ادامه پیدا کند.

یکی از ویژگی های مهم برنابئوی جدید مربوط به چمن متحرک آن خواهد بود به این شکل که چمن در روزهای بازیها به سطحی پایین تر از سطح کنونی منتقل می شود و بدین ترتیب امکان برگزاری رویدادهای دیگر نظیر بسکتبال، تنیس یا کنسرت مهیا خواهد شد. در حال حاضر زیر چمن برنابئو تونل بزرگی وجود دارد که کارگران هر روز در آن مشغول به کار هستند.در حال حاضر یکی از بخش های مهم بازسازی برنابئو مربوط به آماده کردن سیستم ریلی برای چمن متحرک است. بازگشت فوتبال به برنابئو باعث شده تا فعلا آمادگی کامل چمن متحرک به آینده موکول شود.

کارگران هر روز به تونل می روند و در این بخش ۴۰ کارگر در سه شیفت هشت ساعته کار می کنند و به کندن زمین و آماده سازی تجهیزات ادامه می دهند. قرار است که چمن متحرک تا ژوئن آینده آماده شود. ریل ها مشابه سیستمی هستند که در قطارها مورد استفاده قرار می گیرند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

در تونل های ساخت و ساز ورزشگاه برنابئو چه می گذرد؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ