ویژه: تحلیل کریم آدیمی از گزینه های خرید بارسلونا در تابستان !

0

اختصاصی بارسانیوز- کریم آدیمی از بازیکنانی است که بارسلونا علاقه مند به جذب اوست اگرچه کار بسیار سختی برای جذب او پیش روی خود دارد.

 

این مطلب توسط کاربر تهیه شده است.


دراین پست قصد داریم به کریم آدیمی ، مهاجمی ۱۹ ساله و آلمانی تبار سالزبورگ که قدی ۱۷۷ سانتی متری دارد بپردازیم. امار کلی کریم آدیمی:

⭕او در چمپیونز لیگ در ۶۹ دقیقه ای که بازی کرده ۱ گل زده که این مهم شگفت انگیز است. چرا ؟! چون این ۶۹ دقیقه هم در ۳ بازی انجام داده ینی هر بازی ۲۳ دقیقه با این حساب او کار بسیار شگفت انگیزی رو در چمپیونزلیگ انجام داده !!

✅Expected Goals او نیز با توجه به مقدار بازی کمش۰.۴۴ میباشد که برای او بسیار خوب است.

⛔ندادن پاس گل امری طبیعیست چون او به طور میانگین در این ۳ بازی هرکدام ۲۳ دقیقه بازی کرده اما او فقط ۸ پاس داده که ۵ تای ان صحیح بوده انده و این مهم تاحدودی نشان دهنده تک روی این بازیکن و مشارکت نداشتن در پاسکاری است  و به تبعیت از خط بالا Expected Assists یا به عبارتی ارزش پاس او نیز صفر میباشد که به هیچ عنوان قابل قبول نیست حتی اگر در ۶۹ دقیقه باشد.

⛔در این ۶۹ دقیقه او هیچ اقدامی به بازپس گیری توپ انجام نداده و این نشان دهنده مشارکت کم او در امر دفاعیست.

✅در لیگ او ۳۰شوت زده که ۱۵ تای ان در چهارچوب دروازه قرار داشته اند که این تعداد شوت حاصل ۱۱ بازی فیکس و ۲۹ بازی در مجموع و به عبارتی دیگر ۱۸۰۷ دقیقه بازی است که این مهم تمایل او به شوت زنی را نشان میدهد.

✅مسافت پاس های او تا ۳۰۴ یارد رفته اند و progressive pass های او تا ۵۶ یارد که این بسیار خوب است و این مهم نشان میدهد او توانایی پاس دهی خوبی دارد اما تک روی را ترجیح میدهد.

 

✅او ۴ پاس زیر فشار پرس داده در همین ۶۱ دقیقه که این نیز بسیار عالی میباشد.

✅او چپ پا است و ۲۱ عدد از پاس هایش را با پای چپ داده و ۴ عدد ان را با پای راست که این موضوع نشان دهنده این میباشد که او با پای غیر تخصصی اش هم تا حدودی میتواند بخوبی پاس بدهد که این نیز نقطه قوتی برای این بازیکن آلمانی تبار محسوب میشود.

✅او با وجود ۱۷۷ سانت قدش دو دوئل هوایی موفق داشته است.

✅این جوان ۱۹ ساله در همان ۶۱ دقیقه دو موقعیت شوت زنی خلق کرده است.

✅اما درلیگ اروپا برخلاف چمپیونزلیگ او دوبار اقدام به بازپسگیری توپ کرده که در هردوی ان موفق بوده !! که یکی از ان ها در ۱/۳ دفاعی و ان یکی در ۱/۳ هجومی بوده است.

✅او در همان ۶۱ دقیقه ۳۳ بار اقدام به پرسینگ کرده که در ۷ تای ان موفق بوده.(۳۰.۴%)که ۲ تای ان در ۱/۳ دفاعی ، ۳ تای ان در ۱/۳ میانی و ۱۸ تای ان در ۱/۳ تهاجمی بوده است !! و این مهم میل شدید تهاجمی و پرسینگ او را نشان میدهد.

✅او در همان ۶۱ دقیقه ۴۳ لمس توپ داشته که ۳ تای ان در ۱/۳ دفاعی ، ۱۴ تای ان در ۱/۳ میانی ، ۲۱ عدد ان در ۱/۳ هجومی و ۵ تای ان در منطقه پنالتی بوده است و از این حیث بسیار شگفت انگیز عمل کرده است !!

✅او ۲ بار در ۶۱ دقیقه اقدام به دریبلینگ کرده که در یکی از ان ها موفق بوده است که از این حیث هم قابل قبول عمل کرده است.

✅او بیش از نیمی از پاس هایی که برایش ارسال میشود(۶۷%) را از ان خود میکند که این نیز قابل قبول میباشد.

✍اما در این فصل او بسیار شگفت انگیز تر شده و این مهم بدلیل بازی بیشتر او نسبت به فصل گذشته میباشد.

✅او ۱۰ بازی انجام داده که هر ۱۰ بازی فیکس بوده(۷۰۸ دقیقه)

✅او ۸ گل زده و ۱ پاس گل داده است که ۶ تای ان بدون پنالتی و دو گلی هم که از روی نقطه پنالتی زده خودش گرفته.همانطور که مشاهده میکنید او به ماشین گلزنی بدل شده است و براحتی گل میزند.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

تحلیل کلی آمار کریم آدیمی:

✍او حضور فعالی در سه زون تهاجمی دارد(۱۷،۱۸ و ۱۶) او قادر است در هر سه پست مهاجم نوک ، وینگر راست و چپ بازی کند که البته مهاجم نوک او بیشتر به صورت ۹ کاذب میباشد و این بازیکن از جهت پویایی و فعال بودن در امر هجومی بسیار شگفت انگیز عمل کرده و خود را به مربیشان اثبات نموده است !!

✍او تکنیک نابی دارد ، کریم آدیمی به راحتی از بازیکنان حریف عبور میکند گویی که روح است و وجود خارجی ندارد ، وی به راحتی آب خوردن یک در مقابل یک هارا از پیش رو برمیدارد و مدافعان تیم حریف را شگفت زده میکند. او با تکنیک نابش مدافعان تیم حریف را بهم ریخته و شرایط را برای خلق موقعیت گلزنی فراهم میکند.

⭕تمام کنندگی او بینظیر است ! کافیست به او پاس بدهید تا او دروازه حریف را بگشاید.وی در هر شرایطی چپ ، راست و وسط محوطه جریمه قادر به گلزنیست و به راحتی هرچه تمام تر فرصت هارا به گل تبدیل میکند و تک به تکی را از دست نمیدهد و به هیچ وجه زیر فشار قرار ندارد و تک به تک گل کردن برای او کاری روتین میباشد.

⭕فرار های او شگفت انگیزند ! او با سرعتش و قابلیت روحی که دارد به سرعت و به راحتی از بین مدافعین عبور میکند و ان ها نیز عبور اورا حس نمیکنند.

⭕حمل توپ او عالی است ! توپ از پای او جدا نمیشود گویی که توپ اهن است و وی اهن ربا ، او به راحتی توپ را حمل میکند و با ان مدافعین را دریبل میزد و توپ را از بین پاهایشان رد میکند که این موضوع باعث خورد شدن اعصاب مدافعین تیم حریف میشود.

⏸و بدلیل موضوع بالا روی او زیاد خطا میکنند ، او مدافعان را کلافه میکند . وقتی مدافعین تیم حریف نمیتوانند وی را مهار کنند دست به خطا بر روی او میزنند که این مهم میتوند بسیار برای وی خطرناک باشد.

✅باتوجه به میل هجومی و پرسینگ شدید او ، کریم آدیمی در امر توپ ربایی نیز همانند یک روح عمل میکند و به سرعت توپ را از بازیکنان حریف میرباید که ان ها متوجه این موضوع نمیشوند.

✅او در عمل قطع توپ نیز همین عملکرد را دارد و سرعت و چابکی او در عمل قطع توپ به او یاری میرساند.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

آمار کلی کریم آدمی در لیگ قهرمانان اروپا فصل قبل:

✅او کلا ۳ بازی به صورت تعویضی وارد شده(۶۹ دقیقه و ۲۳ دقیقه در هر بازی) و فیکس نبوده و امار متوسطی از خود به جا گذاشته است.

✅او یک گل زده و دو شوت روانه دروازه حریفانش کرده است. اما Expected Goals(پارامتری که می تواند ارزش واقعی موقعیت های گل یک تیم را در یک مسابقه فوتبال مشخص کند. این که یک تیم تا چه اندازه موقعیت های گل با کیفیتی ایجاد کرده و تا چه اندازه نیز موقعیت های گل با کیفیت روی دروازه اش ایجاد شده است.) درکل ۰.۴۴ هست که بخوام به صورت مقیاسی که درواقع در نظر میگیرن (که به صورت میانگین هست) ۰.۱۵ هست که حداکثر این مقدار ۱ و حداقل آن ۰ میباشد.

⛔اما او پاس گلی نداده ، وی کلا در چمپیونزلیگ فصل قبل ۸ پاس داده در ۶۹ دقیقه ای که بازی کرده و ۵ تای ان صحیح بودند.(این پارامتر به ما نشان می دهد هر پاس تا چه حد احتمال پاس گل شدن را داشته است ربطی هم به گل شدن یا نشدن توپ ندارد.) او هم عدد ۰ بوده و این اصلا خوب نیست !!!

⛔او هیچ اقدامی برای بازپس گیری توپ در ۶۹ دقیقه بازیش نکرده !! علاوه بر این در این ۶۹ دقیقه ۲ بار مرتکب خطا شده که البته منتهی به کارت نشدند.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

 

آمار کلی کریم آدمی در فصل قبل در لیگ:

✅او ۲۹ بازی برای تیمش انجام داده(که در ۱۱ تای ان فیکس بوده و در کل ۱۸۰۷ دقیقه بازی کرده.) و ۷ گل و ۷ پاس گل حاصل کار این مهاجم بوده و هیچکدام از این گل هابه صورت پنالتی زده نشدند.

✅او فصل گذشته ۳۰ شوت روانه دروازه حریفانش کرده است که ۱۵ تای ان داخل چهارچوب بوده اند.

 

آمار کلی کریم آدیمی در لیگ اروپا فصل قبل:

✅کلا ۲ بازی کرده(۶۱ دقیقه)که گل و پاس گلی به ثمر نرسانده اما امار خوبی به جا گذاشته است.

✅او در فصل گذشته ۲۷ پاس داده که ۱۰ تای ان پاس متوسط بوده اند که هر ۱۰ تای آن صحیح بوده اند ، ۱۳ تای ان کوتاه که ۱۱ تای ان صحیح بوده است و درنهایت ۲ تای ان بلند بوده است که هیچکدام موفق نبوده اند و در کل ۲۲ تای پاس هایش صحیح بوده اند. (با درصد موفقیت ۸۱.۵%)

✅بیشترین مسافت پاس موفق او ۳۰۴ یارد بوده و بیشتر مسافت progressive pass او ۵۶ یارد بوده.

✅او ۴ پاس از پاس هایش را تحت فشار پرس حریفان به موفقیت به همتیمی هایش رسانده.

✅او فصل پیش در لیگ اروپا ۲ بار سانتر کرده.

✅او ۲۱ پاسش را با پای چپ و ۴ تای ان را با پای راست داده است.

✅او ۲ دوئل هوایی موفق داشته است.

✅او فصل پیش ۲ بار موقعیت شوت زنی خلق کرده.

✅او ۲ بار اقدام به باز پس گیری توپ کرده که در هردوی ان موفق بوده ۱ عدد ان در ۱/۳ دفاعی و ۱ عدد دیگر ان در ۱/۳ هجومی بوده است.

✅او ۲ دریبل خورده است که هردوی انها را از بازیکنان تکنیکی دریافت کرده است.

✅او ۲۳ بار اقدام به پرسینگ کرده(۲ تای ان در ۱/۳ دفاعی ، ۳ تای ان در ۱/۳ میانی و ۱۸ تای ان در ۱/۳ تهاجمی بوده است !!) که در ۷ تای ان موفق بوده.(درصد موفقیت ۳۰.۴%)

✅او ۴۳ لمس توپ داشته که ۳ تای ان در ۱/۳ دفاعی ، ۱۴ تای ان در ۱/۳ میانی ، ۲۱ عدد ان در ۱/۳ هجومی و ۵ تای ان در منطقه پنالتی بوده است.

✅او ۲۷ بار توپ را کنترل کرده است مسافت پاس تک ضرب او تا ۲۱۹ یارد میرود و مسافت progressive pass تک ضرب او تا ۱۰۸ یارد رفته است.

✅او ۲ بار اقدام به دریبل زنی کرده که در ۱ بار ان موفق بوده.

✅یارانش ۳۹ بار به او پاس داده اند و او توانسته ۲۷ عدد ان را دریافت کند که ۹ تای ان progressive pass بوده است .(با درصد موفقیت ۶۷%)

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

ویژه: تحلیل کریم آدیمی از گزینه های خرید بارسلونا در تابستان !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ