پرورش‌خواه: استقلال باید بازیکنان باتجربه بیشتری داشته باشد

0

پایگاه خبری فوتبالی- یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت باید بازیکنان باتجربه بیشتری داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، بهروز پرورش‌خواه پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت:‌ در تیم استقلال بازیکنان خوبی حضور دارند اما باید بازیکنان باتجربه‌تری در تیم حضور داشته باشند تا آبی‌ها از قدرت بیشتری برخوردار باشند. من آخرین بازی استقلال وقتی مقابل الهلال دیدم، متوجه شدم یکسری مشکلات قابل توجه در نفرات تیم وجود دارد و به نظر من این مساله باید هر چه سریع‌تر برطرف شود.

او در خصوص بازگشت احتمالی روزبه چشمی به جمع آبی‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم این بازیکن شرایط قبلی خود را داشته باشد. استقلال به نظر من باز هم باید بازیکنان باتجربه و تراز اول بیشتری به خدمت بگیرد تا بتواند در فصل پیش‌روی رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی از خودش بر جای بگذارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آبی‌پوشان در چه خطوطی مشکل دارند؟ تاکید کرد: به نظر من  غیر از خط دروازه، استقلال در همه نقاط جای خالی دارد. در خطوط دیگر باید بازیکنانی وجود داشته باشند که حس رقابت‌ در تیم به وجود بیاید. این مساله الان در خط دروازه ما وجود دارد و مظاهری و حسینی در حال رقابت بودند و شرایط خود را بهتر کردند و باید نفراتی اضافه شوند تا این رقابت در بقیه خطوط هم به وجود بیاید.  

پرورش‌خواه درباره حضور گابریل پین در کادر فنی استقلال و تاثیرگذاری او در روند تیم اظهار کرد: من شناختی روی آقای پین ندارم اما امیدوارم این مربی بتواند روند خوبی در تیم ایجاد کند و باعث تغییرات مثبتی در تیم شود.

او درباره کادر مدیریتی جدید استقلال و تعامل فرهاد مجیدی با مصطفی آجرلو خاطرنشان کرد: آقای آجرلو در پاس موفق بوده‌اند و امیدوارم در استقلال هم عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند. اینکه کادر فنی، مدیرعامل را قبول داشته باشد، اتفاق بسیار خوبی است و می‌تواند در موفقیت تیم موثر باشد و امیدوارم این روند باعث موفقیت‌های بیشتر تیم استقلال در آینده شود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که شاگردان فرهاد مجیدی در فصل پیش‌روی رقابت‌های لیگ برتر چه عملکردی خواهند داشت؟ گفت: اگر استقلال نفرات خوبی در ادامه مسیر خود بگیرد، می‌تواند در لیگ برتر موفق باشد اما در غیر اینصورت فکر نمی‌کنم اتفاق مثبتی برای استقلال رقم بخورد. من به عنوان یک طرفدار دوست دارم استقلال در هر صورت بتواند عملکرد مثبتی از خودش بر جای بگذارد اما تجربه نشان داده است که شرایط برخی مواقع طور دیگری رقم می‌خورد.

۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پرورش‌خواه: استقلال باید بازیکنان باتجربه بیشتری داشته باشد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ