بحران پایان ناپذیر مصدومیت ها؛ ادامه کابوس فصل قبل

0

رئال مادرید نیوز : مشکل مصدومیت ها در رئال مادرید همچون فصل گذشته ادامه دارد و به نوعی لاینحل به نظر می رسد. در حقیقت در شروع فصل جاری نیز همچون فصل گذشته مصدومیت ها به شدت رئال مادرید را آزار داده اند.

رئال مادرید در مقابل اسپانیول هشت بازیکن را به علت مصدومیت در اختیار نداشت .در هفته سوم لالیگا مقابل اسپانیول نیز هشت بازین با مشکلی مشابه مواجه بودند. در مجموع رئال مادرید در این فصضل ده بازی داشته که به طور متوسط ۶.۲ غایب به علت مصدومیت در هر بازی داشته که عدد قابل توجهی است.

رئال مادرید فصل گذشته از مصدومیت ها و کرونا به شدت آسیب دید. با احتساب فصل گذشته رئال مادرید در ۳۵ بازی اخیرش به طور متوسط شش غایب در هر بازی داشته است و در این بازیها روی هم ۲۰۰ غیبت در لیست های تیم به علت مصدومیت یا کرونا وجود داشته است. رکورد در دو بازی با وایادولید و آتالانتا با ۹ غایب بوده است.

رئال مادرید فصل گذشته با ۶۰ مصدومیت در لالیگا رکورد دار بود و اتلتیکو با ۳۱ و بارسلونا با ۲۲ مصدومیت اختلاف زیادی داشتند. گرانادا با ۵۰ مصدومیت در تعقیب رئال مادرید بود. رئال مادرید فصلی وحشتناک را به علت مصدومیت ها داشت اما در فصل جاری نیز شرایط عوض نشده است. از شروع پیش فصل ۱۹ مصدومیت مختلف برای چهارده بازیکن حادث شده است. آنچلوتی و مدیران رئال مادرید نگران هستند که بحران فصل گذشته همچنان ادامه داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بحران پایان ناپذیر مصدومیت ها؛ ادامه کابوس فصل قبل

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ