سید میعاد صالحی داماد کیست؟ +سوابق و تحصیلات

1

سید میعاد صالحی متولد ۱۳۶۱، فارغ‌التحصیل دکتری مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و همچنین رتبه اول جشنواره خوارزمی و عضو بنیاد ملی نخبگان بوده و مدیر عاملی صندوق بازنشستگی کشوری، عضویت هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، مشاور وزیر و ریاست طرح‌های صنایع نوین وزارت صمت، ریاست کمیته صنعت و معدن دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از جمله سوابق وی است.

میعاد صالحی بیش از آنکه در حوزه‌های اقتصادی شناخته شده باشد، به سبب فعالیت‌های قرآنی خود مشهور بوده و هست. او حافظ کل قرآن کریم، حائز رتبه دوم مسابقات جهانی حفظ و قرائت قرآن کریم در کشور مصر بوده و مدتی به عنوان مدیر رادیو قرآن نیز فعالیت کرده است. او همچنین مسئولیت‌هایی همچون دبیر کارگروه نخبگان قرآنی بنیاد ملی نخبگان، عضو کمیسیون مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، دبیر کمیسیون نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی را بر عهده داشته.

سایت بررسی شایعات روابط فامیلی سیاسیون خانواده محمد شریعتمداری بیوگرافی سید میعاد صالحی

میعاد صالحی خواهرزاده شریعتمداری

سیدمیعاد صالحی از ابتدای آغاز فعالیت خود در صندوق بازنشستگی کشوری به‌عنوان مدیرعامل، با حواشی و چالش‌هایی روبه‌رو شد. نخستین حاشیه، خبر وابستگی خانوادگی او با محمد شریعتمداری بود؛ خبری که بر مبنای اطلاعات موجود درست نبود و خواهرزاده محمد شریعتمداری فردی با نام میلاد صالحی است نه میعاد صالحی.

پاسخ صفحه شخی میعاد صالحی با داماد وزیر بودن

از دروغ‌های شاخ‌داری که پس از انتصاب اینجانب در #صندوق_بازنشستگی گفتند، نسبت فامیلی بنده با وزیر رفاه و همچنین معرفی از سوی داماد ایشان (آقای هادی رضوی) به آقای وزیر بود.

دروغهایی که هرچند بارها تکذیب شدند و در بیانیه چند روز پیشم نیز به تفصیل درباره آنها توضیح دادم اما بعضی‌ها همچنان اصرار به انتشار آن دارند.

البته شاید حق داشته باشند چون دلیل و سند دیگری برای تخریب ندارند!

سایت بررسی شایعات روابط فامیلی سیاسیون خانواده محمد شریعتمداری بیوگرافی سید میعاد صالحی

شاید پرسیده شود پس دلیل انتصابم چه بود؟

بنده از ده سال قبل در رده‌های ارشد وزارت صنعت از جمله مشاور وزیر در حوزه‌های صنایع پیشرفته و نخبگان، طرح‌های صنایع نوین، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، صندوق حمایت از صنایع الکترونیک و … مسئولیت داشتم.

پس از حضور جناب آقای شریعتمداری در وزارت صمت، از طریق یکی از معاونین ایشان به آقای وزیر معرفی شدم و پس از چندین جلسه و ارائه نقطه نظرات به عنوان مشاور وزیر صمت در حوزه صنایع پیشرفته منصوب شدم.

پس از جابجایی جناب آقای شریعتمداری از وزارت صمت به وزارت رفاه و همزمان با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در سطح مدیران ارشد وزارتخانه، با دعوت ایشان به وزارت رفاه رفتم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. زارع زادگان می گوید

    داماد وزیر نیست شوهر دخترشه