بنزما شوق توپ طلا را به هواداران رئال مادرید برمی گرداند؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید از زمان رفتن رونالدو با توجه به مشکلات تیمی و فردی تا حد زیادی از جوایز فردی دور شده است.

در حقیقت از زمانی که مودریچ در سال ۲۰۱۸ به توپ طلا رسید، رئال مادرید بعد از ان در جوایز فردی چندان شانسی نداشته است. در این سالها رئال مادرید نتایج خوبی نگرفته و ستارگان گرانقیمتش نظیر بیل و هازارد هم عملکرد جالبی نداشتند. اما امسال می تواند متفاوت باشد. کریم بنزما در تیم ملی فرانسه و رئال سال درخشانی داشته است و توپ طلای امسال می تواند پاداشی برای تحول مسیر این بازیکن باشد. در حقیقت کریم نه فقط برای امسال بلکه برای کل دوران فوتبالش می تواند توپ طلا را به دست بیاورد. جایزه ای که یک ماه و نیم دیگر برنده اش مشخص می شود و کریم در کنار لواندوفسکی، مسی، رونالدو و جورجینیو از مدعیانش هستند.

بنزما  پس از قهرمانی لیگ ملت های اروپا به تمرین ملحق شد که بازیکنان رئال مادرید برخورد خوبی در رختکن داشتند و به او تبریک گفتند.از سویی پس از رونالدو نازاریو، در حال حاضر نصری نیز از کریم برای بردن توپ طلا رقابت کرده است. کریم بیان کرد:” بردن لیگ ملت ها برای توپ طلا مهم است؟ بنزما در رئال مادرید فوق العاده بوده است و چرا این جایزه را نبرد؟ از ۱۵ سالگی او را می شناسم و برایش خوشحالم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بنزما شوق توپ طلا را به هواداران رئال مادرید برمی گرداند؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ