درس گرفتن آنچلوتی از گذشته؛ استراحت بیشتر و فشار کمتر به بازیکنان

0

رئال مادرید نیوز : آنچلوتی در حالی دوره دومش در رئال مادرید را سپری می کند که بر خلاف دوره اولش به بازیکنانش فشار نمی آورد. در حقیقت کارلتو در دوره اولش عادت داشت که گاهی به مصدومان فشار بیاورد و زودتر از موعد از انها استفاده کند که همین مسئله باعث تشدید مصدومیت هایشان می شد. کارلتو اما در دوره دومش شکل کاملا متفاوتی را در پیش  گرفته است.

در حقیقت آنچلوتی حتی بعد از بازگشت بازیکنان از بازیهای ملی نیز به اندازه کافی به آنها استراحت می دهد تا با بدنی آماده به تمرینات برمی گردند. کارلتو در این وقفه بازیهای ملی فقط لونین، کارواخال، وایخو، ناچو، مارسلو، مندی، لوکاس، سبایوس، ایسکو، آسنسیو، بیل، رودریگو، ماریانو و کاسمیرو را در اختیار داشت. آنچلوتی هفته گذشته فقط سه جلسه تمرینی را برای تیم بین پنجشنبه تا شنبه در نظر گرفت و بعد از آن دو روز به تیم استراحت داد. بعد از آن تمرینات از سه شنبه آغاز شد چرا که آنچلوتی می دانست که با لغو بازی با بیلبائو این فرصت را دارد تا به تیم استراحت بدهد. رئال مادرید باید دوشنبه به اوکراین سفر کند و بدین ترتیب نیازی نیست که تیم به خودش فشار بیاورد.

رئال مادرید در عرض ۲۹ روز قبل از وقفه بازیهای ملی هفت بازی داشت و آنچلوتی نتوانست به اندازه کافی به بازیکنانش استراحت بدهد. به همین خاطر کارلتو تصمیم گرفت که اشتباهش در فصل ۱۵-۲۰۱۴ را تکرار نکند و بیشتر به تیم استراحت بدهد. در آن فصل فشار بیش از حد به بازیکنان باعث شد تا مصدومان در هفته های پایانی بیشتر شوند و رئال مادرید فصل را بدون جام تمام کند. کارلتو در آن فصل به ترکیب اصلی خود بیش از حد فشار آورد که همین مسئله اثر معکوس داشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

درس گرفتن آنچلوتی از گذشته؛ استراحت بیشتر و فشار کمتر به بازیکنان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ