سیل حمایت ها از توپ طلای بنزما؛ از رونالدو تا دشان، کاناوارو و اتوئو

0

رئال مادرید نیوز: به نظر می رسد که موج حمایت ها از کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید برای توپ طلای ۲۰۲۱ شدت گرفته است.در حقیقت در روزهای اخیر خیلی ها سعی کرده اند که روی نظر خبرنگاران منتخب تاثیر بگذارند و از آنها بخواهند تا بنزما رای بدهند.

رونالدو نازاریو اسطوره برزیلی رئال مادرید گفته است:” بدون شک بنزما نامزد من برای توپ طلا است. بهترین مهاجم است. در ده سال اخیر سطح بی نظیری داشته و بیش از هر چیزی یک قهرمان است. شما چنین نظری ندارید؟” فابیو کاناوارو دیگر بازیکن سابق رئال نیز گفته است:” بنزما کیفیت بردن توپ طلا را دارد. برخی فکر می کنند که این جایزه باید به خاطر جامها اهدا شود. اما باید به خاطر شایستگی ها اهدا شود.” ساموئل اتوئو بازیکن کامرونی اسبق بارسا نیز گفته است:” اگر دست من باشد، نیمار یکی از بازیکنانی است که در این سالها بیشترین شایستگی را داشته است.”

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه گفته است که بنزما لیاقت توپ طلا را دارد. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید گفته است:” بنزما به خاطر کارهایی که کرده و خواهد کرد، می تواند این جایزه را ببرد.” جوسلین گوررنک سرمربی لیل نیز پنجشنبه گفت:”بنزما توانایی بردن آن را دارد. خوشحال می شوم اگر این کار را انجام بدهد. کاری که در لیگ ملتها کرده در سطح توپ طلا است اما من رای نمی دهم… می تواند خیلی خوب کار کند. برای جوان ها جذاب است که کاری که او می کند را ببینند. بازیکن بی نظیری است.”

ژروم روتن ستاره سابق پی اس جی  بیان کرده است:” می تواند توپ طلا را ببرد. برخی می خواهند در مورد جامها صحبت کنند و این هم یکی از معیارهاست اما عملکرد فردی، کیفیت بازیکن، کاریزما و فیرپلی نیز مهم است.” اریک دی مکو دیگر بازیکن اسبق مارسی گفته است:” امسال از نظر من بهترین بازیکن دنیا بوده است. فصل گذشته رئال به دست بنزما به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسید. در یورو یکی از معدود فرانسوی هایی بود که از انتقادها دور بود.” لوئیز فرناندز مربی اسپنیایی اسبق پی اس جی نیز گفته است :” من توپ طلا را به بنزما می دهم. در هر بازی در بالاترین سطح قرار دارد. تفاوت ایجاد می کند. تنها کسی نیست که این کار را می کند.”

کریستوفر گالتیه سرمربی نیس گفته است:” نمی دانم آیا بنزما بیشترین شانس را دارد یا نه اما دوست دارم جایزه به او برسد. در لیون با او آشنا شدم و بر خلاف همه کلیشه ها مشخص است که شخصیت بی نظیری دارد. عاشق کارش است و روند بی نظیری دارد. بهترین بازیکن دنیاست.” آنتوان کومبواره سرمربی نانت نیز گفت:” آیا بنزما لیاقتش را دارد؟ بله، احتمالا. کاری که در رئال و تیم ملی فرانسه کرده، فوق العاده است. صد در صد از او حمایت می کنم. ” ژرالد باتیکل سرمربی آنژه هم گفته است:” بنزما لیاقت توپ طلا را دارد. خیلی ها مدعی آن هستند اما ناراحت کننده نیست که بنزما آن را ببرد. در کل دوران فوتبالش سطح بالایی داشته است. برای همه مهاجمان یک الگوست. این فرصت را داشتم تا با او بازی کنم. شخصیت بسیار خوبی دارد، در سالهای اخیر سطح خیلی خوبی داشته است.” برونو ژنسیو سرمربی رن نیز بیان کرد:” به خاطر فصلش لیاقتش را دارد و کارهای فوق العاده ای کرده است. از وقتی که خیلی جوان بوده او را می شناسم و به نظرم لیاقتش را داشته است. لزوما به خاطر فصلش نبوده اما فصل خیلی خوبی داشته است و در ده سال در رئال سطح خیلی خوبی داشته است و از نظر من لیاقتش را دارد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سیل حمایت ها از توپ طلای بنزما؛ از رونالدو تا دشان، کاناوارو و اتوئو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ