وکیل شوامنی:«اورلین و کاماوینگا می توانند کنار هم بازی کنند»

0

رئال مادرید نیوز : اورلین شوامنی هافبک موناکو یکی از نامهایی است که در هفته های اخیر به طور ویژه مورد توجه رئال مادرید بوده است. حالا گرگویر آکلرود وکیل این بازییکن با رئال مادرید صحبت کرده است.

وی می گوید:” رابطه خوبی با اینتر دارم و می دانم که آنها، اورلین را دنبال می کنند. به خاطر این رابطه خوب در دسامبر ۲۰۱۸ ما را برای دیدن امکانات باشگاهشان دعوت کردند. من با وکیل یکی از بازیکنان فرانسوی رئال همکاری می کنم که او هم با من در ژانویه تماس گرفت تا امکاناتشان را ببینیم. رئال مادرید ابراز تمایل کرد و می خواستند شرایط او را دنبال کنند. در آن زمان وکیل مذکور برای اولین بار با پرز در مورد شوامنی صحبت کرد. در تابستان ۲۰۱۵ زمانی که شوامنی فقط ۱۵ سال سن داشت، یکی از بچه هایی که وکالتش را به عهده داشتم به من گفت که بچه ای در مدرسه شان هست که باید بازیش را ببینم و وکیلش شوم. با آن بچه صحبت کردم و اسم اورلین بود. پختگی او من را تحت تاثیر قرار داد. به من گفت که تمرینش را ببینم. با خودم فکر کردم که شبیه پوگبا است. در پایان تمرین حس کردم که بلیت بخت آزمایی را برده ام! اورلین بازییکن باهوشی است. جدا از رئال و اینتر، باشگاه های اروپایی زیادی شرایطش را دنبال می کردند اما در آن زمان نمی خواست از بوردو خارج شود. رئال و بارسا ابراز تمایل کردند اما رئال مادرید بیشتر علاقه نشان داد. در آن زمان اتلتیکو نیز ابراز تمایل کرد.”

وکیل شوامنی در ادامه بیان کرد:” از خرید کاماوینگا توسط رئال شگفت زده شدم چرا که شوامنی بازیکن فیکس تیم ملی فرانسه است و کاماوینگا نه. در حقیقت اورلین بهترین بازیکن در این پست است. البته بازییکنان باهوش به دنبال فرمولی هستند که کنار همب ازی کنند. هر دو می توانند کنار هم باشند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

وکیل شوامنی:«اورلین و کاماوینگا می توانند کنار هم بازی کنند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ