فرزین مدیرعامل بانک ملی کیست؟ +سوابق و تحصیلات

0

محمد رضا فرزین اهل کجاست بیوگرافی و سوابق و تحصیلات مدیر عامل جدید بانک ملی

محمدرضا فرزین (متولد ۱۳۴۴ در کاشان) اقتصاددان ایرانی، دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی و مدیرعامل کنونی بانک ملی ایران است.

وی مدیرعاملی بانک کارآفرین، عضویت در هیئت مدیره بانک کشاورزی، معاون امور اقتصادی و دارایی وزارت اقتصاد از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ و مدیرعاملی صندوق توسعه ملی را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین در دولت دهم دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها بود. وی به عنوان یکی از گزینه های تصدی وزارت اقتصاد در دولت رئیسی مطرح بود که برنامه اقتصادی دولت رئیسی را نیز پیش از انتخابات تهیه و تنظیم نمود.

مدیرعامل بانک ملی ایران مدیران و مسئولان ایران مدیران بانک ها محمدرضا فرزین سوابق محمدرضا فرزین انتصابات جدید

با حکم وزیر اقتصاد، محمدرضا فرزین به سمت مدیرعاملی بانک ملی منصوب شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران مدیران و مسئولان ایران مدیران بانک ها محمدرضا فرزین سوابق محمدرضا فرزین انتصابات جدید

تحصیلات

وی مدرک دیپلم خود را در رشته ریاضی در کاشان اخذ کرد و در رشته اقتصاد نظری در دانشگاه شهید بهشتی مشغول به تحصیل شد و لیسانس خود را سال ۱۳۶۸ دریافت کرد. فرزین سپس در دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد گرایش اقتصادسنجی به تحصیل ادامه داد و سال ۱۳۷۲ این رشته را به پایان برد. محمدرضا فرزین همچنین در دانشگاه علامه طباطبایی ادامه تحصیل داد و در سال ۱۳۷۹ مدرک دکترای خود را در رشته اقتصاد، گرایش بخش عمومی و تجارت بین‌الملل از این دانشگاه دریافت کرد.

سوابق کاری و شغلی

برخی از فعالیت‌های اجرایی محمدرضا فرزین عبارت اند از: مدیرکل برنامه‌ریزی بنیاد مستضعفان و جانبازان، دبیر ستاد برنامه ۲۰ساله بنیاد مستضعفان و جانبازان، معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی شرکت بین‌المللی هتل‌های آزادی، معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی، عضو هیئت‌مدیره شرکت بین‌المللی هتل‌های آزادی، عضو هیئت‌مدیره شرکت سیروسفر افق، دبیرکل برنامه‌ریزی و توسعه وزارت بازرگانی، عضو شورای عالی سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی وزارت بازرگانی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حسابداری و مدیریت علامه طباطبایی، عضو شورای برنامه‌ریزی اصناف وزارت بازرگانی، عضو شورای برنامه‌ریزی تأمین و توزیع وزارت بازرگانی، عضو شورای برنامه‌ریزی پژوهش وزارت بازرگانی، مشاور برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت سایپایدک، مشاور معاونت برنامه‌ریزی و بررسی‌های اقتصادی وزارت بازرگانی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت «شماره‌گذاری خدمات و کالا» وابسته به سازمان بازرگانی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت «خدمات انفورماتیک راهبر» وابسته به وزارت بازرگانی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت «آموزش، مشاوره و تحقیقات گردشگری و هتلداری» وابسته به سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی، رئیس هیئت‌مدیره شرکت کارگزاری ملی ایران، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل صندوق توسعه ملی.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ