انور رشیدی شهردار سنندج کیست؟ +سوابق و تحصیلات

0

انور رشیدی از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج به عنوان شهردار این شهر از سوی اعضای این شورا انتخاب شد.

سید انور رشیدی با ۹ رای اعضای شورای اسلامی سنندج به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

رشیدی دارای مدرک تحصلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی بوده و سابقه چهار دوره عضویت در شورای اسلامی شهر سنندج را دارد.

مدیران و مسئولان ایران شهرداری سنندج انور رشیدی کیست انتصابات جدید اخبار کردستان اخبار سنندج

سیدانور رشیدی عضو منتخب شورای ششم که کاندیدای پست شهرداری سنندج بود، گفت: با توجه به اشرافیت به اطلاعات و تجربه سه دوره شورایی، احساس مسوولیت کردم و یکی از دلایل دیگر را بازخوانی جایگاه والای شورای شهر است که مردم از ان انتظار دارند.

به گفته وی، از آنجایی که شهرداری هنوز بصورت بلدیه اداره می‌شود و حرکت شهرداری به سمت الکترونیکی کردن به دلیل سلیقه‌ای عمل کردن ابتر مانده است، تحقق این مهم تسهیلگر خدمات بیشتر و آسان به شهروندان می‌شود.

رشدی افزود: مساله ساخت‌وسازهای غیرمجاز، زمین‌های قولنامه‌ای اوقافی و نبود نظارت موجب ایجاد مناطق حاشیه‌ای شده است.

وی اذعان کرد: مبارزه با فساد در شهرداری سنندج هزینه دارد و قطعا در فضای مجازی تخریب خواهم شد اما در صورتی که شهردار شوم اجازه نمی‌دهم افرادی در پشت میز مدیریتی با ۲۰ ساعت اضافه کار، حقوق ۱۷۰ ساعت اضافه بگیرد  در حالیکه پاکبانانی که زحمت می‌کشند پرداخت حقوق ماهیانه‌اش هم با تاخیر پرداخت شود.

وی گفت: اکنون در یک وضعیت ایستگاهی اعتماد مردم قرار داریم و از آنجایی که رهبری بر اعتماد به جوانان تاکید دارند، می‌توان با تغییر مدیریت شهرداری، تحولی در شهرداری سنندج ایجاد کرد.

رشیدی عنوان کرد: اکثر پروژه‌های عمرانی در دوره گذشته از فروش املاک شهرداری اجرا شده است در حالیکه هزینه از این محل باید در زمان‌های ضروری باشد و گرنه باید برای اجرای پروژه باید درآمد پایدار برای شهرداری ایجاد کرد.

وی پیگیری و تشکیل کمیته دائمی وصول مطالبات شهرداری، ساماندهی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و ۷۷، تعیین تکلیف نهایی املاک و زمین‌های در اختیار شهرداری، بروزرسانی و بهنگام‌سازی بانک اطلاعات املاک شهرداری، ضابطه‌مند کردن روند اجرایی کمیسیون توافقات، پیگیری وصول مطالبات املاک و اراضی ۱۰ درصد حق شهرداری از راه و شهرسازی و سایر ادارات، توسعه فضاهای سبز شهری، احداث بوستان دائمی گل و گیاه، ارتقای کیفیت معماری شهر، تقویت را از برنامه‌های خود در شهرداری سنندج ذکر کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ