«نیمکت نشینی آسنسیو و هازارد بی دلیل نیست»

0

رئال مادرید نیوز : یکی فیکس بود و دیگری نیم ساعت فرصت داشت تا دست به کاری بزند اما هر دو برای یک بار دیگر اجازه دادند تا قطار از مقابلشان عبور کند تا رئالی ها امیدی که در این فصل به آنها داشتند را از دست بدهند. این حس وجود دارد که دو بازیکن مایورکایی و بلژیکی مشکلی با نیمکت نشینی خود ندارند و فوتبال و بدنشان اجازه نمی دهد که شرایط را عوض کنند.رودریگو و وینیسیوس از این دو در چپ و راست عبور کرده اند تا جایی که هر دو به بازیکنانی تبدیل شدند که هواداران و مربیان دوستشان دارند.

آسنسیو فیکس شد و تقریبا حتی عرق هم نریخت در حالی که هازارد ۱۵ دقیقه از زمان ورودش به زمین طول کشید تا صاحب توپ شود. یک فاجعه است. مشکل از عدم اعتماد به نفس یا مشکلات بدنی نیست. شرایط خیلی مشکل تر است چرا که هر روز این حس وجود دارد که شانس از آنها روی برگردانده و آمادگی ذهنی و شخصیت رقابتی لازم را برای برگرداندن شرایط ندارند.

دار رئال مادرید جنگنده که تیم کیفیت و توان هجومی را ندارد، داشتن دو بازیکن با این همه کلاس و تقریبا بدون هیچ وزنی در بازی تیم مشکلی است که به سختی می توان برایش راهکار پیدا کرد. توجیهاتی نظیر مصدومیت ها و مشکلات بدنی را باید فراموش کرد. حالا مشکل از عدم شخصیت و جاه طلبی است. مشکل از مربی یا ریتم نیست. مشکل این است که دو بازیکن در سطح جهانی متوقف شده اند و به دو بازیکنی تبدیل شده اند که دستمزدی نجومی می گیرند. شرایط برای مربی و باشگاه مشکل است.

آنتونیو رومرو

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

«نیمکت نشینی آسنسیو و هازارد بی دلیل نیست»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ