ترکیدن بادکنک کاماوینگا؛ نمایش ضعیف در مقابل اوساسونا

0

رئال مادرید نیوز : آنچلوتی در مورد کاماوینگای ۱۸ ساله پس از اولین بازیش در رئال مقابل سلتا گفت:” ککاماوینگا همه چیز برای موفقیت در رئال مادرید را دارد. فشاری حس نمی کند. کاراکتش همین بوده است. همیشه می خندد و شوخی را دوست دارد. این طراوت جوانی اوست.”

کاماوینگا شروع فصل خوبی داشت اما به تدریج افت کرد تا این که در مقابل اوساسونا بدترین بازی فصلش را داشت. ادواردو در این بازی در غیاب مودریچ و فدریکو والورده فیکس شد اما نتوانست شب مفقیدی داشته باشد. ادواردو در این بازی در کنار کاسمیرو و کروس در خط هافبک قرار گرفته بود و همه چیز برای درخشش او مهیا بود. کاماوینگا در ۴۵ دقیقه آغازین در همه صحنه ها حضور داشت و سه شوت زد که یکی از آنها با ضربه سر بود.  اما کاماوینگا با کارت زرد نسبتا بی دلیلش در دقیقه ۲۸ دست خود را بست چرا که خطر دریافت کارت قرمز برایش وجود داشت و به همین خاطر آنچلوتی خیلی زود او را تعیوض کرد. کارلتو در این فصل چهار کارت در لالیگا گرفته و با یک کارت زرد دیگر محروم می شود. این بازیکن در این فصل میانگین هر ۶۰ دقیقه یک کارت زرد را داشته که در پنج لیگ بزرگ فقط ماتیوس کونیا با هر ۵۶ دقیقه یک کارت زرد از او بالاتر است.

کاماوینگا باید در ادامه فصل خیلی بیشتر از این ها دقت کند چرا که اگر بخواهد به روند نزولی خود ادامه بدهد نمی تواند در آینده رئال مادرید نقش مفیدی داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

ترکیدن بادکنک کاماوینگا؛ نمایش ضعیف در مقابل اوساسونا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ