آنچلوتی:«یوویچ پشت بهترین مهاجم دنیا قرار دارد؛ هازارد باید ایمان داشته باشد»

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل  شاختار شرکت کرد.

شرایط روحی و بدنی تیم:” تیم خیلی خوب است. خوب کار کرده ایم. تیم به خوبی با حریف برای بازی فردا اشناست. پانزده روز پیش مقابلشان قرار گرفتیم. استراتژی خوبی را اجرا خواهیم کرد تا برنده شویم. هفته مهمی برای گروه است و بردن خیلی مهم است.”

مهمترین بازی فصلتان را در پیش دارید؟” بازی مهمی است. برد یا باخت ممکن است خیلی چیزها را عوض کند. شکست به این معنی است که باید دو بازی بعدی را ببریم و شرایط مشکل می شود. بردن ما را به صعود نزدیک می کند. تیم همه تلاش خود را خواهد کرد. در چنین بازیهایی از نظر روانی به چیزی نیاز نداریم.”

مشکل هازارد روانی است؟” فکر نمی کنم. خیلی از بازیکنانی که بازی نمی کنند باید ایمان داشته باشند. هیچ کس فکر نمی کرد که چنین لحظه ای به ماریانو برسد.همیشه حرفه ای بوده است. این کاری است که هازارد باید انجام بدهد، همین طور آنهایی که حالا بازی نمی کنند.”

دی زربی، سرمربی شاختار:” مربی ایست که ایده های بسیار مشخصی در مورد تیمش دارد. هویت تیم هایش خیلی روشن هستند. خیلی جوان است. در دوران فوتبالش موفق خواهد شد چرا که ایده های فوتبال بسیار زیبایی دارد.”

نقش مدافعان کناری در حمله:” بازیکنان دفاع کناری مثل بقیه تیم نقش مهمی هستند. هر کسی مشخصه های خودش ار دارد و باید از مشخصه هایش لذت ببرد. اگر وینیسیوس را داشته باشی، نیازی به این نداری که مدافع کناری حمله کند اما با آسنسیو به یک دفاع کناری نیاز است تا عرض بیشتری از زمین را پوشش بدهد. باید شرایط تیم رقیب را هم در نظر گرفت. من مدافع میانی بسیار کاملی دارم که می توانند با اطمینان دفاع یا حمله کنند.”

رودریگو:” مصدویمت کوچکی داشته است. فردا حضور ندارد. مشکلش کوچک است و بعد از وقفه بازیهای ملی آماده خواهد بود. مصدومیت ها یکی از مشکلات فوتبال و تقویم هستند. باید آن را مدیریت کنیم. در حال حاضر مشکلات زیادی نداریم. فقط والورده دچار مصدومیت زانو شده که شرایط خوب است.”

بیل دور از رئال اما در تیم ملی ولز:” این بازیکن متعهد است. شرایطش خیلی مشخص است. مصدومیت مهمی داشته است. به زمان برای ریکاوری نیاز داشت. می توانست مقابل رایو بازی کند. تیم ملی او را دعوت کرد چون به او نیاز داشت. در آن جا باید بررسی کنند که آیا می تواند بازی کند یا نه. اگر این بازیکن به طور کامل ریکاوری کند، خوشحال می شویم که در تیم ملی حضور داشته باشد چرا که اگر دقایق کافی را داشته باشد، می تواند با شرایط بهتری برگردد.”

مشکلات رئال در خانه:” به نظرم شروع خوبی دراین فصل داشته ایم. در حال بررسی شرایط هستیم. باید سعی کنیم که همچنان موقعیت ایجاد کنیم. سعی می کنیم که فوتبالی سریع و مستقیم ارائه بدهیم. این مسئله به زودی حل خواهد شد.”

آسنسیو:” از او خواستم که از مشخصه هایش لذت ببرد. قدرت پای چپ بی نظیری دارد و باید از شوت هایش و پاس هایش لذت ببریم.”

یوویچ:” شرایط خوبی دارد و از حضور در این جا خوشحال است. سعی می کنم به او محبت کنم. بازیکنی است که به عنوان یک مهاجم دوستش دارم. خودش هم این را می داند. پشت سر بهترین مهاجم دنیا یعنی بنزما قرر دارد. باید این ایمان را داشته باشیم که فرصتش را خواهد داشت و به خوبی ریکاوری می کند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«یوویچ پشت بهترین مهاجم دنیا قرار دارد؛ هازارد باید ایمان داشته باشد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ