راوی سریال نیسان آبی کیست؟ +عوامل

0

نیسان آبی مجموعه طنز نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور است که چهارشنبه‌ها ۸ صبح از ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند.

نیسان آبی عوامل سریال نیسان آبی سریال نیسان آبی بیوگرافی بهادر مالکی بازیگران سریال نیسان آبی

عوامل اصلی این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، صدابردار: وحید دوزنده، مدیرتولید: محمد جمشیدی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، مدیر برنامه ریزی: امین قوامی، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: سمیه میری و کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی.

راوی سریال نیسان آبی کیست

راوی (نیسان آبی) با آن‌که جذابیت زیادی دارد اما کارکرد درستی ندارد

البته راوی که نیسان آبی است کارکردش را از دست می‌دهد. فلش‌بک‌هایی را می‌بینیم که از زبان نیسان بیان می‌شود اما در صحنه‌‌ای که با تکنیک فلش بک به گذشته سفر می‌کنیم، هیچ نیسان آبیِ حاضر در صحنه‌ای وجود ندارد. به همین دلیل، منطقِ داستان در این قسمت، یعنی کارکردِ راویِ که یک شی بی‌جان است به شدت می‌لنگد!

بهادر مالکی راوی نیسان آبی است

مالکی فعالیت در تلویزیون را به عنوان صداپیشه، در برنامه «خانم حنا» آغاز نمود. این هنرمند، در آثاری چون «من و بابام و باباش»، «امداد حشرات» و «مخ‌آبادی‌ها» به جای شخصیت‌های عروسکی صحبت کرده‌است. مالکی بیشتر به دلیل صداپیشگی شخصیت فامیل دور در مجموعه کلاه قرمزی شناخته می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ