قسمت آخر نیسان آبی چی میشه

0

سریال ایرانی نیسان آبی «Blue Nissan»به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور در سال ۱۴۰۰ تهیه و تولید شده است. این مجموعه پس از «دراکولا»، «مردم معمولی» و «قبله عالم» چهارمین سریال کمدی در سال ۱۴۰۰ است. «نیسان آبی» پیشتر قرار بود به عنوان یک فیلم سینمایی ساخته شود، اما در ماه‌های اخیر با تغییر تصمیم سازندگان، به سریال نمایش خانگی تبدیل شده است. پروانه ساخت «نیسان آبی» به عنوان فیلم سینمایی، مرداد ماه ۱۳۹۹ به نویسندگی کمیل روحانی، تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور و کارگردانی منوچهر هادی صادر شده بود. فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند.

سریال نیسان آبی داستان سریال نیسان آبی بازیگران سریال نیسان آبی اخبار فیلم و سریال

جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

شخصیت رضا خرسند که نقش او را مهران غفوریان ایفا می کند، در موقعیتی چالش برانگیزی قرار دارد. این نقش مهران غفوریان را در وضعیتی متفاوت نسبت به آثار قبلی اش در کارنامه هنری طولانی او به خصوص در سریال ها و فیلم های کمدی قرار داده است. هر چند غفوریان به گواه پنج قسمتی که از پخش سریال نیسان آبی می گذرد، توانسته نقش آفرینی بسیار خوبی در این کمدی عاشقانه داشته باشد.

 

حسین یاری نیز با وجودی که در دهه های قبل گاه گداری سر از کمدی هایی همچون «دنیای وارونه (۱۳۷۶)» و «معادله (۱۳۸۲)» درآورده، اما اکثر اوقات در نقش های جدی حضور داشته است. با این حال، او نیز توانسته در موقعیت نقش و داستان سریال جا بیفتد و نقش آفرینی قابل قبولی داشته باشد.

 

نهایتا آنچه مجموعه نیسان آبی در قسمت اول نشان می دهد کاملا روندی برخلاف سریال های دو سال اخیر منوچهر هادی را دنبال کرده است. مخاطب با تماشای قسمت اول نیسان آبی نه تنها هیچ حس کم فروشی و بی احترامی پیدا نمی کند، بلکه برعکس حس می کند با یک کمدی عاشقانه خوش ساخت و جذاب طرف است.

 

نیسان آبی کمدی است که شخصیت ها و موقعیت آنها را در ابتدا به خوبی معرفی می کند. سپس برای ورود مخاطبان به درون قصه مقدمه چینی حساب شده ای را تدارک می بیند. هر چند نمی توان مجموعه نیسان آبی را دستکم از قسمت اول آن یک کمدی نو و خلاقانه دانست، اما حداقل کاری که این مجموعه جدید فیلیمو می کند، بازگرداندن اعتماد از دست رفته بسیاری از مخاطبان به منوچهر هادی است که پس از تجربه های عجیب و غریب او در سال های اخیر خدشه دار شده بود.

قسمت آخر سریال نیسان آبی هنوز لو نرفته و قسمت آخر این سریال هم هنوز پخش نشده است .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ