دوران ناکام واران و راموس پس از رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : سرجیو راموس و رافائل واران که سالها زوج خط دفاعی رئال مادرید را تشکیل می دادند، در تابستان گذشته از رئال مادرید جدا شدند. واران با ۵۰ میلیون یورو به منچستریونایتد رفت در حالی که راموس رایگان راهی پی اس جی شد.

حالا نه راموس و نه واران در اولین ماه هایشان خارج از برنابئو شرایط جالبی نداشته اند. در حقیقت راموس به خاطر مصدومیت های قبلی (که نتیجه فشار آوردن به خودش در بازیهایی نظیر بیلبائو، چلسی، گرجستان و … بوده) هنوز که هنوزه در پی اس جی بازی نکرده و مدیران قطری تیم پاریسی به حدی عصبانی هستند که به فسخ قراردادش فکر کرده اند. راموس ۳۵ ساله امیدوار است که بالاخره بتواند برای پی اس جی بازی کند.

از سویی واران پس از ده سال با کلکسیونی از جامها از رئال جدا شد. رافای ۲۸ ساله تصمیم گرفت که تقدیر خود را در لیگی جدید آزمایش کند. مدیران رئال مادرید تمایلی به تمدید قراردادش نشان ندادند و راهی یونایتد شد. واران در ترکیب یونایتد نقش قابل قبولی دارد اما با این وجود مصدومیت هایش مانع از آن شده که شروع فصل خوبی داشته باشد. واران که در ماه اکتبر سه بازی را به علت مصدومیت از دست داده بود در بازی اخیر مقابل آتالانتا نیز به علت مصدومیت از زمین خارج شد. البته واران در یونایتد نتایج خوبی نگرفته است و اگر کریستیانو نبود، شاید شرایط کنونی شیاطین سرخ فضاحت بار بود.

این در حالیست که زوج میلیتائو – الابا در بازیهای اخیر به ارامش رسیده اند و بازگشت مندی نیز به خط دفاعی رئال مادرید سر و سامان بخشیده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

دوران ناکام واران و راموس پس از رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ