ساعت بازی سپاهان و ذوب آهن امروز زنده

0

زمان و تاریخ و ساعت بازی فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان پخش زنده

سپاهان و ذوب آهن در هفته نوزدهم در اصفهان به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی سپاهان و ذوب آهن

هفته نوزدهم لیگ بیست و یکم

سپاهان – ذوب آهن

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

داور: مهدی سیدعلی – فرهاد مروجی – نجف پناهی – احمد محمدی / ناظر: اسماعیل صفیری

اصفهان – استادیوم نقش جهان

وضعیت دو تیم سپاهان و ذوب آهن

سپاهان پیش از دربی اصفهان شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته است. آنها در هفته گذشته مقابل هوادار در تهران متوقف شدند تا به این صورت تا حدی از کورس رقابت قهرمانی با استقلال و پرسپولیس عقب بیفتند. طلایی پوشان فردا این فرصت را دارند تا از روند بد تیم ذوب آهن کمال استفاده را ببرند و ۳ امتیاز دربی اصفهان را کسب کنند.

در آن سو مهدی تارتار شرایط پیچیده ای را در ذوب آهن تجربه می کند. این تیم تا این هفته تنها ۸ گل به صمر رسانده و این آمار بسیار بدی برای این تیم محسوب می ود. آنها هفته گذشته مقابل پیکان هم شکست خوردند تا سومین هفته ای باشد که به صورت متوالی می بازند. شاکردان مهدی تارتار آخرین بار در هفته سیزدهم مقابل فجرسپاسی پیروز شدند و در حال حاضر با هجده امتیاز در رده دوازدهم جدول هستند. تارتار در دربی اصفهان چیزی برای از دست دادن ندارد و حتی نتیجه مساوی هم برای او چندان بد هم نیست.

 

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی ذوب آهن اصفهان جدول پخش شبکه ورزش پخش زنده فوتبال

گفتنی است سپاهان با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و اختلافی ۱۱ امتیازی با استقلالِ صدرنشین پیدا کرده است، در سوی دیگر نیز ذوب آهن با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول است و با منطقه سقوط هفت امتیاز اختلاف دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان

رشید مظاهری، عزت‌الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، سیدمحمد قریشی، آرمان قاسمی، صادق صادقی، مسعود ابراهیم‌زاده، پویا پورعلی، محمد خدابنده‌لو، سجاد آشوری، امیرحسین صدقی، عارف رستمی و سعید باقرپسند

پخش زنده بازی تیم های سپاهان و ذوب آهن

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ