آموزش ثبت چک در سامانه صیاد بانک کشاورزی

0

دانلود سامانه صیاد بانک کشاورزی ، برنامه ثبت چک در سامانه صیاد ، نمونه چک صیاد بانک کشاورزی ، سایت اصلی سامانه صیاد ، سامانه پیچک بانک کشاورزی

ورود به سامانه صیاد بانک کشاورزی

سامانه چک صیادی بانک کشاورزی توسط بانک کشاورزی برای ارائه خدمات چک های صیادی به مشتریان خود طراحی شده است، این بانک بستری را در بانکداری اینترنتی خود فراهم نموده تا اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت غیر حضوری بتوانند همانند سامانه صیاد برای ثبت چک های صیادی به صورت اینترنتی اقدام نمایند. در ادامه مراحل ورود به سامانه پیچک بانک کشاورزی با راهنمای تصویری برای کاربران آورده شده است.

اشخاص حقیقی و یا حقوقی می بایست جهت ورود به سامانه چک صیاد بانک کشاورزی وارد مرورگر اینترنتی خود شده و در قسمت جستجو عبارت سامانه چک صیادی بانک کشاورزی را وارد نمایند.

سایت اصلی سامانه صیاد چک صیاد بانک کشاورزی ثبت چک در سامانه صیاد اخبار بانک کشاورزی

پس از انتخاب لینک ورود به این سامانه برای افراد صفحه اصلی سایت جهت استفاده از خدمات چک صیادی در سامانه چک صیاد بانک کشاورزی نمایش داده خواهد شد.

 

 ورود مستقیم به سامانه چک صیادی بانک کشاورزی

 

نحوه ثبت چک در سامانه صیاد بانک کشاورزی

کلیه افراد اعم از افراد حقوقی و حقیقی که قصد ثبت چک های صیادی و یا استفاده از دیگر امکانات چک صیادی را از طریق بانک کشاورزی دارند، می توانند به سامانه چک صیاد بانک کشاورزی و از خدماتی که این بانک برای چک های صیادی ارائه کرده است بهره مند شوند. در ادامه نحوه ثبت چک های صیادی در سامانه پیچک بانک کشاورزی با راهنمای تصویری برای کاربران آورده شده است.

افراد اگر قصد احراز هویت با شماره حساب را در این سامانه دارند می بایست پس از ورود به سامانه چک صیاد بانک کشاورزی با توجه به نوع مشتری خود یعنی حقیقی و یا حقوقی بودن دراین صفحه اطلاعات مورد نیاز در قسمت فرم احراز هویت با شماره حساب را وارد نموده و دکمه سبز رنگ ارسال کد اعتبار سنجی را انتخاب نمایند.

 

در این صفحه کاربران می توانند از فرم احراز هویت بر اساس شماره کارت نیز استفاده کنند. کاربران می بایست توجه داشته باشند که اطلاعات کارتی که در این سامانه ثبت می شود می بایست گزینه دریافت رمز پویا آن از پیش توسط بانک فعال شده باشد.

افراد پس از ورود به سامانه پیچک بانک کشاورزی می توانند به راحتی برای ثبت چک صیادی خود و یا استفاده از دیگر خدمات چک های صیادی مانند استعلام چک صیاد بهره مند شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ