دربی با حضور تماشاگران؟ هنوز چیزی مشخص نیست

0

پایگاه خبری ساتین- آیا دربی رفت لیگ بیست و یکم با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد؟

به گزارش ساتین، در حالی که رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ۲ روز پیش در گفتگو با شبکه خبر از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها از ۲۰ آبان را داده بود اما مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر می‌گوید برگزاری دربی رفت پرسپولیس و استقلال با حضور تماشاگران هنوز قطعی نیست.

سهیل مهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ساتین با اشاره به اینکه اعلام خبر بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها، پس از اعلام برنامه مسابقات پیش رو در هفته های آینده بوده، گفت: ” هنوز نمی‌توان به صورت قطعی اعلام کرد که آیا دربی با حضور تماشگران خواهد بود یا نه. حضور تماشاگران در ورزشگاه نیازمند فراهم شدن ساز و کار لازم است و همینطور که رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد باید برای حضور تماشاگران سیستم هوشمند کارت واکسیناسیون فعال شود و این کارت ملاک ورود به اماکن ورزشی باشد.”

مهدی در پاسخ به سوالی که آیا هواداران استقلال و پرسپولیس، برای دربی می‌توانند به ورزشگاه بروند یا نه، چنین پاسخی داد:” وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا مجوز ورود را صادر کرده‌اند اما هنوز مکانیسم ورود را نداریم. باید این مکانیسم باشد که بتوانیم ورود تماشاگران را کنترل کنیم. امیدواریم با کمک باشگاه‌ها این مشکل هر چه زودتر حل شود و شاهد برگزاری دربی با تماشاگران باشیم.”

۷۶۵۵

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

دربی با حضور تماشاگران؟ هنوز چیزی مشخص نیست

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ