آخرین شرایط جذب امباپه: از انتظار ۵۰ روزه تا پیشنهاد زمستانی به پی اس جی

0

رئال مادرید نیوز : شمارش معکوس برای انتقال امباپه به رئال مادرید آغاز شده است. ۵۰ روز فرصت باقی است تا رئال بتواند بدون وابسته بودن به پی اس جی ، کیلیان را بخرد. در حقیقت ۵۰ روز دیگر امباپه بر اساس قوانین فیفا می تواند برای فصل بعد با رئال مادرید قرارداد ببندد.

امباپه موضعی جدی دارد تا به دوران حضورش در پی اس جی خاتمه بدهد و چالشی جدید را در رئال آغاز کند. در حقیقت امباپه قراردادش را با پی اس جی تمدید نکرده و در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد.پی اس جی هنوز سخت تلاش می کند تا نظر امباپه را عوض کند و قرارداد این بازیکن را تمدید کند اما رئال مادرید به قول این بازیکن اعتماد دارد.

پی اس جی پس از دو تلاش ناکام در نظر دارد که دوباره برای تمدید قرارداد امباپه فشار بیاورد اما فعلا هیچ نشانه از تغییر نظر کیلیان مشاهده نمی شود.پی اس جی تا آخرین لحظه برای حفظ امباپه تلاش می کند. آنها حتی در نظر دارند که از اختلافات در خانواده این بازیکن سوء استفاده کنند و مانع از پیوستنش به رئال شوند. در حقیقت مادر امباپه اخیرا گفته که درها را به روی تمدید قراردادش با پی اس جی نمی بندد.

البته مارکا مدعی است که یکی از گزیینه ها این است که رئال در ژآنویه برای خرید امباپه به پی اس جی پیشنهاد بدهد. رئال می خواهد با این کار حسن نیت خود را به پی اس جی نشان بدهد و به آنها ثابت کند که هدف اصلی آنها خرید رایگان امباپه نبوده است. رئال مادرید در تابستان گذشته پیشنهادی ۱۸۰ میلیونی برای خرید امباپه داد تا نشان بدهد که با وجود این که فقط یک سال از قرارداد کیلیان مانده، قصد جنگیدن با پی اس جی را ندارد.رئال فعلا به جزئیات این قرارداد در ژانویه فکر نکرده است چرا که رئال می داند که پاسخ چه خواهد بود اما با این وجود باشگاه می خواهد حسن نیتش را ثابت کند.

از سویی درخشش وینیسیوس نیز در نقشه های رئال برای خرید امباپه تاثیری نمی گذارد بلکه رئال تلاش می کند تا هر دو بازیکن را کنار هم داشته باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آخرین شرایط جذب امباپه: از انتظار ۵۰ روزه تا پیشنهاد زمستانی به پی اس جی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ