جدول گروه ژاپن و عربستان در مقدماتی جام جهانی

0

گروه ژاپن در مقدماتی جام جهانی  ۲۰۲۲ ، جدول گروه عربستان در مقدماتی جام جهانی

هفته ششم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در حالی به پایان رسید که ایران و کره جنوبی با کسب پیروزی سه گله در زمین بی طرف، جایگاه خود در منطقه سبز صعود را تثبیت کردند. از آن سوریه با یک باخت دیگر، شانس صعود مستقیم را از دست داد تا در کنار ویتنام تنها تیمهایی باشند که فقط امکان صعود به جام جهانی از طریق پلی آف را دارند.

 

در گروه B که بازی نخست آن در ویتنام برگزار شد و عربستان به پیروزی بزرگ رسید، اتفاقات جالبی رخ داد. کانگوروها که با پیراهن سبز رنگ خود با یک گل از چین جلو بودند، در نیمه دوم یک گل خوردند تا با نتیجه تساوی شارجه را ترک کنند. این نتیجه به سود عربستان و البته ژاپنی شد که قرار بود از ساعتی بعد در ورزشگاه پر از تماشاگر مسقط عمان مقابل تیم برانکو ایوانکوویچ قرار بگیرد.

 

این دیدار همزمان با مسابقه ایران – سوریه برگزار شد و تا آخرین دقایق مسابقه دو تیم با نتیجه تساوی به کار خود ادامه می‌دادند تا اینکه ایتو جونیا گل پیروزی را به ثمر رساند و با این گل ساموراییِ آبی، بالاخره به رتبه دوم رسید تا تیم هاجیمه موریاسو کاملا بحران را پشت سر گذاشته باشد.

ژاپن سرانجام استرالیا را پشت سر گذاشت و ایران و کره جنوبی نیز یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک شدند؛ بازنده بزرگ روز استرالیا و عمان بودند.

جدول مقدماتی جام جهانی (منطقه آسیا) (۲۰۲۲) – مقدماتی آسیا-مرحله سوم- گروه B

تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ عربستان ۶ ۵ ۱ ۰ ۹ ۳ ۶ ۱۶
۲ ژاپن ۶ ۴ ۰ ۲ ۵ ۳ ۲ ۱۲
۳ استرالیا ۶ ۳ ۲ ۱ ۹ ۴ ۵ ۱۱
۴ عمان ۶ ۲ ۱ ۳ ۶ ۷ ۷
۵ چین ۶ ۱ ۲ ۳ ۷ ۱۱ ۵
۶ ویتنام ۶ ۰ ۰ ۶ ۴ ۱۲ ۰

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ