سه نکته ای که تمدید قرارداد امباپه با پی اس جی را غیرممکن می کند

0

رئال مادرید نیوز : آینده کیلیان امباپه در ماه دسامبر مشخص خواهد شد. پی اس جی و رئال مادرید باید آخرین ورق هایشان را رو کنند. تیم فرانسوی بیشتر تحت فشار است چرا که اگر قرارداد امباپه را تمدید نکنند، او را رایگان به رئال مادرید تمدید می کنند. در حال حاضر پی اس جی سخت در تلاش است تا امباپه را را حداقل تا سال ۲۰۲۳ حفظ کند. بدین ترتیب امباپه می تواند جام جهانی را به عنوان بازیکن پی اس جی داشته باشد و در سال ۲۰۲۳ که برنابئوی جدید آماده شده، در برنابئو بازی کند اما در حال حاضر مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارند.

در حقیقت قانون کشور فرانسه در حال حاضر برای تمدید قرارداد امباپه علیه پی اس جی است. اولین نکته ای که تمدید امباپه را مشکل می کند این است که قرار دادن رقم فسخ قرارداد در قرارداد بازیکنان در کشور فرانسه قانونی نیست. این بندها در حال حاضر در خیلی از کشورها مرسوم است اما در فرانسه اجازه چنین چیزی داده نمی شود. در حقیقت اگر پی اس جی می توانست بند فسخ برای امباپه تعیین کند، می توانستند این بازیکن را راضی کنند تا قراردادش را برای مدت طولانی تری تمدید کند اما بدین ترتیب آنها در رویایی ترین حالت می توانند امباپه را راضی کنند تا فقط برای یک سال یعنی تا ۲۰۲۳ قراردادش را تمدید کند و بعد از آن رایگان جدا شود. مورد دوم این است که برای پی اس جی تمدید قرارداد نیمار یا مسی و راموس خیلی مقرون به صرفه تر از تمدید قرارداد با امباپه است. در حقیقت قوانین مالیاتی فرانسه برای مردم این کشور خیلی سختگیرانه تر از خارجی هاست. به طور مثال راموس در پی اس جی سالی شش میلیون یورو خالص دستمزد می گیرد که پی اس جی از پرداخت ۲۵ درصد مالیات خالص می شود چرا که ۳۰ درصد از قراردادش مشمول مالیات نمی شود. این بند استثنای مالیاتی برای خارجی ها به مدت پنج تا هشت سال اعتبار دارد که بر اساس آن نیمار توانسته قراردادش را تا ۲۰۲۵ تمدید کند یا دی ماریا می تواند تا پایان قراردادش مشمول مالیات نشود. در چنین شرایطی اگر پی اس جی بخواهد به امباپه سالی ۳۰ میلیون یورو دستمزد بدهد (این بازیکن پیشنهاد ۲۰ میلیونی را رد کرده) باید با احتساب مالیات سالی ۶۰ میلیون یورو برای وی هزینه کنند.

نکته سومی که جلوی تمدید قرارداد امباپه را می گیرد مربوط به توافق قبلی آنها با موناکو است. در حقیقت اگر پی اس جی بخواهد امباپه را بفروشد باید ۳۵ میلیون یورو از این مبلغ را به حساب موناکو بریزند. بدین ترتیب تمدید چندان هم برایشان مقرون به صرفه نیست.

در چنین شرایطی رئال منتظر است تا امباپه را از حدود شش هفته دیگر به صورت رایگان به خدمت بگیرد و او را برای فصل بعد بخرد. رئال در تابستان قبلی برای جذب امباپه ۲۰۰ میلیون یورو پیشنهاد داد اما پی اس جی حاضر به دریافت این مبلغ نشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سه نکته ای که تمدید قرارداد امباپه با پی اس جی را غیرممکن می کند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ