خبرنگار نزدیک به پرز: چهار بازیکن باتجربه رئال مادرید در لیست فروش

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید معمولا اهل انتقال های بزرگ در زمستان نیست. با این وجود در زمستان قبلی اودگارد و یوویچ قرضی از رئال رفتند. حالا به گفته خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز، چهار بازیکن باتجربه رئال یعنی ایسکو، بیل، مارسلو و هازارد در لیست فروش زمستانی هستند و باشگاه در صورتی که پیشنهادی وجود داشت هباشد مشکلی برای رفتنشان ندارد.

در حقیقت رئال می داند که دستمزدی نجومی را برای بازیکنانی می پردازد که آورده ای برای تیم ندارند و به همین خاطر درها به روی فروش هر چهار نفر باز است. ایسکو در این فصل در چمپیونزلیگ بازی نکرده و در لالیگا در شش بازی خود فقط ۱۶۶ دقیقه داشته است. مارسلو در این فصل فقط سه بازی و ۸۹ دقیقه در لالیگا و یک بازی و ۲۱ دقیقه در اروپا داشته است. بیل از ماه آگوست بازی نکرده و حدود یک ماه دیگر هم مصدوم خواهد بود. هازارد نیز در این فصل در لالیگا فقط ۱۰ بازی و ۳۴۸ دقیقه داشته و در چمپیونزلیگ نیز یک بازی و ۶۶ دقیقه داشته است. ادن در تیم ملی کشورش پنج بازی و ۳۵۱ دقیقه داشته که قافیه را در رئال کاملا به وینیسیوس باخته است.

در حقیقت به نظر می رسد که آنچلوتی مشکلی با رفتن آنها ندارد. از سویی به گفته این منبع کارلتو در ادامه فصل روی ماریانو و یوویچ حساب می کند چرا که تصور می کند که بنزما نیاز به استراحت خواهد داشت و این دو می توانند از فرصت هایشان استفاده کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

خبرنگار نزدیک به پرز: چهار بازیکن باتجربه رئال مادرید در لیست فروش

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ