شیرین نجفی کیست الان کجاست +عکس

0

شیرین نجفی پرستوی وزارت شیرین نجفی زندگینامه ، عکسهای شیرین نجفی ، شیرین نجفی کجاست ، نقش شیرین نجفی در دستگیری زم ، همسر شیرین نجفی ، آخرین وضعیت شیرین نجفی

شیرین نجفی (سودابه خرسند) از جمله افرادی بود که پس از بازداشت روح الله زم (مدیر کانال معاند آمد نیوز) از او به عنوان رابط نهاد‌ها و زم یاد می‌شد و مدتی بعد از دستگیری زم با رسانه‌های مختلف گفتگو می‌کرد.

وفا نیکفر کیست همسر شیرین نجفی همسر روح الله زم شیرین نجفی کیست روح الله زم کجاست

نقش شیرین نجفی در دستگیری زم

نجفی سال‌های پیش در ترکیه زندگی می‌کرد و به گفته برخی از کاربران در فضای مجازی شغل اصلی او رمالی و فال بینی بود و مشخص نیست از چه زمانی ارتباط خود را با زم آغاز کرده است. اما آنچه که مسلم است او از چهره‌های نزدیک به زم و از فعالان آمدنیوز بود.

شیرین نجفی با نام مستعار سودابه خرسند نیز فعالیت می‌کرده است.

چند شبکه فارسی زبان درباره شیرین نجفی یا سودابه خرسند گفته‌اند او شهریور ۹۸ در ترکیه بازداشت و به ایران منتقل شده است و ارتباط او با روح الله زم از ایران انجام می‌شده است. استناد آن‌ها به خبر سایت مشرق نیوز درباره دستگیری شیرین نجفی بوده که گویا ۶ ساعت پس از انتشار پاک می‌شود.

شیرین نجفی گویا ادمین دوم کانال تلگرامی آمد نیوز بوده و روابط مخفیانه با روح الله زم در پاریس داشته است. ویدیو زیر، فایل صوتی منتسب به شیرین نجفی است. شیرین نجفی در مصاحبه تلویزیونی با نوری زاده گفته بود که معشوقه روح الله زم نبوده است و عاشقانه خانواده روح الله زم را دوست داشته است. شیرین نجفی به تلویزیون ایران اینترنشنال گفته بود که وی ۱۵ میلیون یورو پول نقد به روح الله زم نشان نداده است که به عراق سفر کند.

وفا نیکفر کیست همسر شیرین نجفی همسر روح الله زم شیرین نجفی کیست روح الله زم کجاست

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه ایران روز سه‌شنبه ۱۶ دی‌ماه در یک نشست خبری گفت که شیرین نجفی همکار روح‌الله زم در کانال تلگرامی آمد‌نیوز در ایران زندانی است. او گفت در پرونده زم، شش نفر از جمله شیرین نجفی به حبس‌های دو تا ده سال محکوم شده‌اند. اسماعیلی به اتهام مشخص و میزان حبس نجفی اشاره نکرد ولی گفت نجفی درخواست تجدیدنظر کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ