به جا مانده از بازی مقابل گرانادا: سمفونی سفید

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر نشریه آس در مورد بازی رئال مادرید و گرانادا نوشت.

برخی برابرترند
رئال مادرید آنچلوتی در حالت قهرمان قرار دارد. با این بازی مشکلی برای کسب لالیگای شماره ۳۵ نخواهد بود (اولین لالیگای آنچلوتی در این جا خواهد بود و انگیزه بزرگش در این فصل همین است) سمفونی سفید در لوس کارمنس حریفان را تحت تاثیر قرار داد. اتلتیکوی چولو به سختی در مقابل اوساسونا پیروز شد و گلی را در دقایق پایانی زد که هدیه دفاعی حریف به آنها بود. بارسای ژاوی در دربی کاتالونیا با پنالتی اشتباهی و به لطف برخورد توپهای حریف به تیرک برنده شد. اگر من بارسایی و اتلتیکو بودم به این بردها افتخار نمی کردم. اما رئالی ها به تیمشان افتخار می کنند چرا که درندگی در حملات حاضر می شود و خط هافبکی اسوطره ای را دارد. یک بچه ۲۱ ساله طوری بازی می کند که می تواند از سال ۲۰۲۲ نامزد بردن توپ طلا شود. همه چیز برای آنچلوتی مهیاست. یک مربی – استاد که هر هفته بر معبدش می نشیند.

نمایش وینی
سقفی ندارد. ستاره برزیلی پرهیجان و غیرقابل کنترل است. به همین خاطر باعث شد تا مونچو، محصول اکادمی بارسا که در این تابستان از ژیرونا به گرانادا آمده، واکنشی خشن را داشته باشد و قید توپ را بزند و فقط بخواهد او را بزند. کارت قرمز واضح بود. آنچلوتی در حالی که تکلیف بازی مشخص شده بود ترجیح داد که بازیکن برزیلی را از زمین خارج کند تا از جواهرش با توجه به تقویم پیش رو محافظت کند (سویا، سوسیه داد و اتلتیکوی چولو سه حریف یپش رو هستند) تصمیمی هوشمندانه تا جلوی خطر گرفته شود. وینی هشت گل زده است، بیش از کل گلهایش در سه لالیگای قبلی.

گل بی نظیر
کافی است که با دقت به گل سوم نگاه کنیم. حرکتی بی نظیر که قیمت بلیت هایی که پرداخته شده بود را توجیه کرد (قیمت بلیت ها برای ورود به لوس کارمنس ۱۱۰ تا ۱۸۰ یورو بود) بنزما با یک حرکت سینمایی شروع کرد، پاس دقیقی بین خطوط به مودریچ داد و هافبک بی نظیر رئال مادرید یک پاس استادانه به وینیسیوس داد تا بازیکن برزیلی این حکرت زیبا را تکمیل کند. همان طور که پرز به هواداران گفت:” باید به یاد بیاوریم که رئال مادرید چه کسی است.”این پیام فقط برای یوفا نیست بلکه برای کل خانواده فوتبال است. احترام.

لوس کارمنس
درود بر هواداران گرانادا که طوری مودریچ، کریم و کروس را تشویق کردند که انگار بازیکن تیم خودشان بودند. همچنین وایخو در بازگشتش. این نشان می دهد که فوتبال حافظه دارد.

قهرمان های رئالی
فرناندو آلونسو در مسابقات قطر بی نظیر ظاهر شد و برای اولین بار در هفت سال اخیر در میان بهترین های مسابقات قرار گرفت. او عضو افتخاری رئال است. پدرو فراندیز اسطوره بسکتبال و دیگر عضو افتخاری رئال مادرید نیز شنبه ۹۳ ساله شد. زنده باد دون پدرو، نابغه و شخصیت دوست داشتنی.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

به جا مانده از بازی مقابل گرانادا: سمفونی سفید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ