تبدیل شدن آلابا به پشیمانی بزرگ بایرن مونیخ

0

سرئال مادرید نیوز : داوید آلابا بازیکن اتریشی با اتمام قرارداد با بایرن مونیخ به صورت رایگان به رئال آمد و حالا به نظر می رسد که پس از چند ماه باواریایی ها کاملا فهمیده اند که با از دست دادنش مرتکب چه اشتباه بزرگی شده اند.

کارل هاینز رومینگه مدیر ورزشی بایرن مونیخ اخیرا گفته است که بایرن با از دست دادن آلابا مرتکب اشتباه شده است و باواریایی ها باید این بازیکن را حفظ می کرده اند. لوتار ماتیوس دیگر اسطوره بایرن مونیخ نیز گفت:” با رومنیگه موافقم. در ابتدا به این خاطر که بازیکنی با خون بایرن است که در این باشگاه رشد کرده اما اجازه دادند که رایگان به رئال مادرید برود. اگر می توانستند از فروش او ۳۰-۴۰ میلیون یورو درآمدزایی کنند، شرایط فرق داشت اما نقش این بازیکن در فاز دفاعی غیرقابل محاسبه است و بهتر بود که او را حفظ کنند.  اوپامکانو و لوکاس بازیکنان خوبی هستند اما نتوانسته اند که جا بیافتند.”

به نظر می رسد که نمایش های درخشان آلابا در رئال باعث شده تا حسابی به زخم بایرنی ها نمک پاشیده شود. در حقیقت آلابا با اعتماد به نفس زیادی در رئال ظاهر شده و هر چند که شماره اسطوره ای نظیر راموس را به تن می کند اما خیلی سریع در تیم جا افتاده است و هم در حملات و هم در دفاع نقشی کلیدی دارد.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

تبدیل شدن آلابا به پشیمانی بزرگ بایرن مونیخ

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ