گزارش زنده/ گل‌گهر صفر – استقلال صفر/ پایان نیمه اول

0

پایگاه خبری ساتین- نیمه نخست دیدار دو تیم گل‌گهر و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ساتین، تلاش هر دو تیم، پیروزی در این بازی است چرا که در صورت توقف آلومینیوم مقابل هوادار، برنده بازی استقلال و گل گهر صدرنشین لیگ خواهد شد. البته کار استقلال برای صدرنشینی راحت‌تر از میزبانش است و شاگردان مجیدی حتی در صورت پیروزی آلومینیوم مقابل هوادار هم می‌توانند در صورت بردن گل گهر و به شرط داشتن تفاضل گل بهتر به نسبت آلومینیوم، جای تیم اراکی را در صدر جدول بگیرند. گل گهر برای رسیدن به صدر نه نتها باید استقلال را ببرد بلکه باید منتظر توقف سپاهان و پیکان هم مقابل حریفانشان باشد.

آمار فوق‌العاده مجیدی جلوی قلعه‌نویی: سرمربی استقلال در هر چهار بازی قبلی‌اش مقابل تیمهای امیر قلعه‌نویی موفق به پیروزی سرمربی سابقش در استقلال شده است. البته هر ۴ تقابل قبلی این دو مربی در ورزشگاه آزادی برگزار شده و باید دید مجیدی در سیرجان هم می‌تواند قلعه‌نویی را شکست دهد یا نتیجه دیگری در بازی امروز رقم خواهد خورد.

به دنبال فرار از مساوی: گل گهر بعد از دو برد متوالی در ابتدای لیگ، در سه بازی آخرش به نتیجه‌ای جز مساوی نرسیده و استقلال هم از دو بازی آخرش فقط ۲ امتیاز گرفته است.

نتیجه هفته گذشته: گل گهر با صنعت نفت به تساوی بدون گل رسید و بازی استقلال و نساجی هم با همین نتیجه تمام شد.

وضعیت در جدول: گل گهر با ۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و استقلال ۱۱ امتیازی تیم دوم جدول است.

چهارشنبه ۳ آذرماه ۱۴۰۰

گل گهر – استقلال ساعت ۱۶

تیم داوری: علی صفایی- سعید قاسمی- حسن ظهیری- حسین زمانی

ترکیب گل‌گهر مقابل استقلال 

محمدحسین اکبرمنادی، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، محمدرضا خانزاده، میلاد زکی‌پور، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، فرشید باقری، امین پورعلی، سعید صادقی، اریک بایناما 

ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، متین کریم‌زاده، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سعید مهری، وریا غفوری (کاپیتان)، امین قاسمی‌نژاد و محمدرضا آزادی

کارت زرد

علیرضا علیزاده (۴۳)

لحظات حساس

دقیقه ۴۰: بالاخره نخستین موقعیت جدی بازی در نیمه اول برای استقلال به دست آمد. شلیک راه دور و دیدنی محمدرضا آزادی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش زنده/ گل‌گهر صفر – استقلال صفر/ پایان نیمه اول

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ