چرا آرمان غزاله را کشت (علت قتل غزاله شکور)

2

علت قتل غزاله شکور چیست علت مرگ غزاله شکور علت کشته شدن غزاله چیست

رسیدگی به این پرونده از اسفند سال ۹۲ آغاز شد و خانواده دختر ۱۹ ساله‌ای به‌نام غزاله خبر ناپدید شدن دخترشان را اعلام کردند اما خیلی زود مشخص شد او آخرین بار به خانه دوستش که پسری ۱۸ ساله به نام آرمان بوده رفته است. با دستگیری آرمان، او پس از چند روز به قتل غزاله اعتراف کرد و بازداشت شد.

آرمان در اعترافاتش گفت: من و غزاله می‌خواستیم ازدواج کنیم. روز حادثه وقتی پدر و مادرم نبودند، او را به خانه دعوت کردم، گفت می‌خواهد برای زندگی به خارج از کشور برود و بهتر است رابطه‌مان را با هم تمام کنیم. از دستش عصبانی شدم من او را هل دادم که سرش به کنار تخت برخورد کرد. سپس چند ضربه با میله بارفیکس به سرش زدم. من که ترسیده بودم جنازه را داخل یک چمدان گذاشتم و در خیابان رها کردم. با وجود اعترافات آرمان، تلاش‌ها برای کشف جسد غزاله نتیجه نداشت.

آرمان پس از اعتراف به قتل غزاله ۱۹ ساله در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد؛ وی با وجود اعتراف به قتل، پس از مدتی اقرارهای خود را پس گرفت و گفت: غزاله بر اثر یک حادثه جان باخته است.

او افزود: غزاله در پله‌ها پایش سر خورد و به زمین افتاد و از ترس جسدش را در چمدان قرار دادم و بیرون بردم.

آرمان گفت: چون او را دوست داشتم و نمی‌خواستم برود سر این موضوع با هم بحث کردیم اما او از پله‌ها پرت شد و سرش به لبه پله خورد، من هم ترسیدم و جسدش را در یک چمدان گذاشتم و در سطل زباله خیابان انداختم.

بعد از اعترافات آرمان تلاش برای پیداکردن جسد آغاز شد اما این جست‌وجوها راه به جایی نبرد و جسد دختر جوان هنوز هم پیدا نشده است. مدتی بعد آرمان اعترافات قبلی خود را پس گرفت و مدعی شد قتلی مرتکب نشده است. او گفت: غزاله به خانه ما آمده بود که موقع بازگشت در راه‌پله پایش لیز خورد و روی پله‌ها افتاد و جانش را از دست داد. من هم ترسیده بودم، او را بلند کردم و در یک چمدان گذاشتم و نزدیکی سطل زباله رها کردم. من غزاله را نکشتم.

مادر غزاله اعلام کرد در صورتی گذشت می‌کند که آرمان محل دفن جسد را بگوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. زهرا رضائی می گوید

    سلام متأسفم که عشق های بچگانه تهش میشه این

  2. توران می گوید

    هی قاتل قاتل نکنین قاتل مال قتل عمده نه درگیری خوبه اول دختره هل داده