محمد گودرزی مدیر امداد خودرو سایپا کیست؟ +عکس

3

محمد گودرزی کیست چند سال سن دارد رئیس امداد خودرو سایپا

پس از بررسی های صورت گرفته پیرامون پرداخت حق ماموریت مدیرعامل امداد خودرو سایپا، مدیرعامل این گروه خودروسازی به مدیرعامل سایپا یدک دستور داد موضوع را بررسی و مبلغ مذکور به حساب شرکت امداد خودرو سایپا بازگردانده شود.

علاوه بر این سیدجواد سلیمانی، محمد گودرزی مدیرعامل امدادخودرو سایپا را نیز از سمت خود برکنار کرد.

گفتنی است در روزهای اخیر موضوع دریافت مبلغ ۵۲ میلیون تومان از سوی مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا به‌عنوان حق مأموریت در فضای مجازی منتشر شد که مدیرعامل سایپا دستور بررسی فوری این موضوع را صادر کرد.

این حق ماموریت به دلیل سفر کاری به عراق و اجرای طرح ویژه خدمات امدادی به زائران عتبات عالیات بوده است.

وضعیت خودروسازی ایران مدیران ارشد سایپا محمد گودرزی کیست حقوق مدیران چقدر است حق ماموریت امداد خودرو سایپا اخبار شرکت سایپا

در مرداد ماه ۱۳۹۸ طی مراسمی مدیرعامل امداد خودرو سایپا اتاق کار خود را به محمد گودرزی سپرد.

گودرزی پیش از این عضو هیأت مدیره شرکت امداد خودرو سایپا بود و همچنین سرپرستی مدیریت دفتر حوزه مدیرعامل گروه خودروسازی در زمان مدیر عاملی قاسم جهرودی را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است سرپرستی مدیریت ارتباطات گروه خودروسازی سایپا نیز در کارنامه او دیده می‌شود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. عماد می گوید

    ایشون پسر هم باجناق محمد شریعتمداری وزیر صمت و وزیر کار دولت روحانی هستند … ژن برتر

  2. عاشق سایپا می گوید

    اصولا در مملکت ما هر کی یه عمری داره. وقتی با حمایت وزیر وقت صنایع وارد سایپا شد با اختیار تام همه کار می کرد و هیچکی جلودارش نبود. حالا که تاریخ مصرفش تموم شده با پاپوش دوختن براش واسه خودشون اعتبار می خرن و کسانی که خودشون …ترین هستت به اصطلاح می گن دارن با فاسد مبارزه می کنن. عجب مملکت با حال و … داریم ما.

  3. رضا حیدرزاده قمصری می گوید

    ۲۰ سال از بنده کوچکتر است. خب منم لیسانس مکانیک خودرو دارم. بجای سال ۱۳۹۶ هم سال ۱۳۸۱ وارد سایپا یدک شده ام. لیسانس کامپیوتر و …. اینا همه جا ریخته و بنده خداها بیکارند… یکدفعه شده مدیر عامل امدادخودرو… همش پارتی بازی و رانت خواری… خاک بر سر این سیستم کاری کنند. واقعا خجالت آوره….پس فردا هم این شخص و امثال خودش در جای دیگر و از طریق آشنای دیگری سمت بالای دیگری میگیرد…مثلاً مدیر عامل محترم فلان شرکت میشود…