۵ میلیون تومان مابه التفاوت برای رینگ آلومینیومی ساینا! +توضیحات سایپا

3

گروه خودروسازی سایپا با ارسال دعوتنامه‌های جدید، قیمت خودروی ساینا با رینگ آلومینیومی ویژه تیرماه ۹۸ را مشخص نمود.

براساس این گزارش صبح امروز دعوتنامه تسویه حساب ۲ خودروی سایپا ۱۳۱ و ساینا با رینگ آلومینیومی بدست مشتریان رسیده است که خودروی سایپا ۱۳۱ هم با همان قیمت قبل (۳۷,۴۸۱,۰۰۰) به متقاضیان واگذار خواهد شد.

جالب اینجاست که شرکت سایپا برای اضافه کردن رینگ آلومینیومی به این خودرو، ۵ میلیون تومان از مشتریان هزینه اضافه دریافت خواهد کرد که رقم بسیار بالایی می باشد.

قیمت جدید خودروی ساینا ویژه تیرماه ۹۸:

خودرو قیمت بدون رینگ آلومینیومی (تومان) قیمت با رینگ آلومینیومی (تومان)
ساینا ۵۵,۹۴۳,۰۰۰ ۶۰,۹۴۳,۰۰۰

گروه خودروسازی سایپا با ارائه توضیح در رابطه با بحث‌های مطرح شده برای افزایش قیمت محصول ساینا، ضمن تکذیب هرگونه افزایش قیمت آن، اعلام کرد که دعوت نامه این محصول با مشخصات و قیمت مصوب قبلی صادر شده و مابه‌التفاوت مشخص شده به دلیل آپشن آن بوده و اختیاری است؛ لذا مشتریان می‌توانند براساس نوع انتخاب خود اقدام به تکمیل وجه و دریافت خودروی خود کنند.

امروز موضوع افزایش قیمت خودروی ساینا که متعلق به شرکت خودروسازی سایپا است؛ به گوش می‌رسید. در این زمینه گفته شد که قیمت این محصول از ۵۵ میلیون و ٩٠٠ هزار تومان به ۶٠ میلیون و ٩٠٠ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

سایپا در این مورد اعلام کرد که این شرکت در روز شنبه ۱۵ تیرماه برای مشتریان هیچ‌گونه تغییری برای محصول ساینا نداشته و فقط امکان خرید این خودرو با آپشن‌های بیشتر را پیشنهاد داده که کاملاً اختیاری بوده است و این خودرو همچنان با همان قیمت سابق عرضه می‌شود./

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. مهدی می گوید

    با سلام درخصوص دعوت نامه خودرو ساینا شرکت سایپا کاملاً دروغ می گوید چون بنده دعوت نامه اول ودوم (اصلاح شده )آن را دارم هچ جای اشاره به آبشن نکرده است فقط محکی برای افزایش قیمت بود

  2. عباس می گوید

    موعد دعوتنامه من تیر بود و هیچگونه آپشنی در حواله ذکر نشده بود. فقط سایپا میخواست یواشکی ۵ میلیون تومن گرون کنه که با درز اخبار به بیرون شب ۱۵ تیر مجبور به اصلاح دعوتنامه ها شد.

  3. م -خ می گوید

    باسلام چگونه حساب کردن پول اولیه در شهریور ۹۷ مبلغ ۱۵۰میلیون ریال ودرخرداد ۹۸ مبلغ۳۹۲۴۱۰۰۰۰ریال جمع ۵۴۲۴۸۰۰۰۰ریال پس کجاست سود مشارکت و ۱۰/درصد قیمت زیر بازار شرکت سود مشارکت را تا چه تاریخی حساب کرده و چه تاریخی ساینا را تحویل میدهد چه کسی جوابگو باید باشد این دزدی اشکار است قوه قضاییه باید وارد عمل شود دادستانی باید اقدام کند چون با پول ما دارن برای خود ودیگر مدیران حق تشویقی حق ماموریت وغیرو برداشت می کنند این کشور اینقدر بی بندو باراست که اینگونه با خریدارن عمل می کنند شما مسولین را قسم میدهم به داد ما خریدارن برسید تنها گناهمان این است که پول نداریم خودرو خارجی بخریم و خرید خودرو داخلی کردیم چون چرخ اقتصاد بچرخد ولی چگونه دارن از پول های ما هرروز و ساعت به یک عنوان دزی می کنند ما منتظر اقدام شما مسول محترم هستیم امیدوارم اضافه دریافتی ها را بر گرداننداکنون که دولار خیلی ارزان شده بازار ارامش دارد حق زن وبچه من به شما روا نیست ما که متوجه شدیم شماشرکت ها چگونه قیمت خودرو در بازار سرسام اور بالا بردید چگونه در ان دنیا جواب میدهید پول کارگر و بازنشسته خوردن ندارد تعزیرات حکومت باید اقدام کند