آنچلوتی:«وینیسیوس در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین های دنیاست»

0

رئال مادرید نیوز : آنچلوتی در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل سویا صحبت کرد.

بازگشت والورده:” عادت داریم تا در فاصله زمانی کمی بازیها را برگزار کنیم. به والورده نیاز داشتیم. در مدت کمی با انرژی بزرگی ظاهر شد، درست مثل کاماوینگا. بازیکنان جوانی هستند که تیم باید از آنها لذت ببرد.”

پنالتی روی وینیسیوس:” ندیدم. به نظرم برخورد انجام شد. داور ویدیویی ابزار مهمی است. فرصتی است تا داوران از آن استفاده کنند. این هفته اشتباهاتی دیدم.”

سقف وینیسیوس:” کیفیتی را نشان داده که هرگز نشان نداده بود. مهمترین بازیکن بود. این مسیری است تا به یکی از بهترین های دنیا تبدیل شود. روی فرصت طلب بودن تمرکز دارد. وقتی فرصت داشته باشد،لذت می برد. چیزی که در مورد وینیسیوس من را شگفت زده کرده، کیفیت گلهایش است. شگفت زده شدم. از نظر فردی کیفیتش یک سورپرایز نبود. در حرکات تک به تک فوق العاده است و در حال حاضر بیش از قبل گل می زند. وینیسیوس ویژگی خاصی در پاهایش دارد. وینیسیوس بهترین بازی ممکن را نداشت اما یک گل فوق العاده را با شوتی بی نظیر زد.”

چرخش ها:”پایان خوبی داشتیم اما باید در نظر بگیریم که والورده و کاماوینگا با انرژی بالایی ظاهر شدند. مهم بود تا بازی را بیشتر کنترل کنیم. باید به بازیهای بعدی فکر کنیم چون شرایط می تواند عوض شود.”

بهتر شدن تیم در جریان بازی:” سویا کیفیتش را نشان داد، به خصوص در نیمه دوم. بعد از آن برایمان مشکل بود که از جلو فشار بیاوریم و تعادل ما را بر هم زدند. وقتی تعادل ایجاد شد، بازی را به تساوی کشاندند چرا که بهتر دفاع کردیم. این فرصت را داشتیم تا گل بزنیم. صادقانه فکر می کنم که تساوی عادلانه تر بود هر چند که رئال مادرید هم لایق باخت نبود. برد مهمی مقابل یک حریف مشکل بود. خوشحالم اما بازی مشکلی بود. کیفیتم را نشان دادم. نیمه دوم بهتر بود. ورود به جریان بازی در نیمه اول برای ما مشکل بود. در نیمه دوم در فاز دفاعی بهتر شدیم. انرژی برای تغییرات داریم.”

تقویم:” همه تیم ها خسته هستند چرا که هر سه روز یک بار بازی داریم. جوان ها انرژی بیشتری می دهند.”

تیم:”شرایط تیم خوب است. باید به تلاش ادامه بدهیم چرا که هر سه روز یک بار بازی داریم و باید آماده باشیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«وینیسیوس در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین های دنیاست»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ