پیام احساسی سرمربی سابق تیم زنان رئال مادرید پس از اخراجش

0

رئال مادرید نیوز : داوید آزنار سرمربی سابق تیم زنان رئال مادرید پیامی در مورد اخراجش و پایان کارش در رئال منتشر کرد. آلبرتو توریل سرمربی سابق کاستیا جانشین او شده است.

آزنار فصل گذشته زنان رئال را به سهمیه چمپیونزلیگ رساند اما تیمش در این فصل عملکرد ضعیفی داشت و دو شکست مقابل پی اس جی باعث اخراجش شد. آزنار در پایان بازی نوشت:” یکی از بهترین دوران های زندگی حرفه ای من و اولین تجربه ام در فوتبال زنان در حالی به پایان رسید که شادی های زیادی داشتم و از نظر مربیگری رشد کردم چرا که در هر فصل چالش بزرگ تری را پذیرفتم. صادقانه می توانم بگویم که با تمام وجود در هر لحظه تلاش کردم. با رضایت از تیم می روم چرا که توانستم اثر خود را در این باشگاه بزرگ در فوتبال زنان بگذارم و مطمئنم که این تیم می تواند شادی های زیادی به هواداران بدهد که با احترام با من برخورد کردند و آنها را در قلب خود خواهم داشت. آنها به من اجازه دادند تا رویایم محقق شوم و این رویا بخشی از تاریخ است. تاریخی که شما ساخته اید، تاریخی که شما خواهید ساخت. هالا مادرید.”

آزنار از سال ۲۰۰۳ مربیگری را در رده نونهالان  پسران  آغاز کرد. او در سال ۲۰۰۵ هدایت تیم نونهالان تالاورا را به عهده گرفت و مدیر آکادمی این تیم شد. او بین سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ در رده های نونهالان و نوجوانان در اتلتیکو کار کرد و بعد از آن به لگانس بی، جوانان ماخاداهوندا و جوانان آلکورکون رفت.آزنار بین سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ مربی “مدرسه تکنیکی” فدراسیون فوتبال اسپانیا شد و پس از یک سال حضور در کادر فنی ختافه در لیگ دسته دو، هدایت تیم زیر ۱۸ سال منطقه مادری درا به عهده گرفت. یک سال هدایت این تیم را به عهده داشت و بعد از آن سرمربی تیم تاکون شد، تیمی که بعدا به تیم زنان رئال مادرید تبدیل شد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

پیام احساسی سرمربی سابق تیم زنان رئال مادرید پس از اخراجش

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ